پیروزی حلب هدیه‌ای الهی بود

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۵


پیروزی حلب هدیه‌ای الهی بود

پیروزی حلب هدیهای الهی بود

%d9%be%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%ad%d9%84%d8%a8-%d9%87%d8%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af

مرگبارترین سلاح تکفیریها درهم شکست

معاون دبیر کل حزبالله لبنان بابیان اینکه پیروزی در شهر «حلب» سوریه یک هدیه الهی بود، گفت: نیروهای مقاومت موفق شدند مرگبارترین سلاح تکفیریها در حلب را درهم بشکنند.

به نقل از العالم، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به مهم‌ترین دلایل پیروزی نیروهای سوریه و حزب‌الله در نبرد حلب تأکید کرد که این نیروها، مرگبارترین سلاح تروریستها یا همان سلاح انتحاریون را در حلب درهم شکستند.

وی افزود: این در حالی است که تکفیریها عقیده داشتند که تنها با عملیات انتحاری و انفجاری عوامل تروریستی، میدان برای تروریستها خالی خواهد شد.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: تروریستها در حالی چنین عقیده‌ای داشتند که نیروهای مقاومت و ارتش سوریه باایمان و اراده و پایداری خود، این سلاح تروریستها را درهم شکستند و این امر همه معادلات میدان جنگ حلب را تغییر داد. وی افزود: پیروزی حلب هدیه‌ای الهی بود که به برکت خون شهدا و پایداری در مقابله بافکر تکفیری محقق شد. شیخ نعیم قاسم با تأکید بر این‌که حزب‌الله همواره از راه‌حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ در سوریه حمایت می‌کند، تصریح کرد که حزب‌الله هیچ طرح و برنامه سیاسی در سوریه یا منطقه ندارد و نکته مهم آن است که لبنان و سایر کشورهای هم‌جوار در امن‌وامان باشند. معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در پایان از تلاشهای العالم در پوشش دادن جنگ در سوریه به‌ویژه جنگ آزادسازی حلب در مقابله با جنگ روانی دشمن، قدردانی کرد. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *