نتیجه تفحص از معدن طلای آق دره به‌زودی در مجلس قرائت می‌شود

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۵


نتیجه تفحص از معدن طلای آق دره به‌زودی در مجلس قرائت می‌شود

قاضی پور:

نتیجه تفحص از معدن طلای آق دره بهزودی در مجلس قرائت میشود

 

%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%ac%d9%87-%d8%aa%d9%81%d8%ad%d8%b5-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%86-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%82-%d8%af%d8%b1%d9%87-%d8%a8-%d9%87%d8%b2%d9%88%d8%af-%db%8c

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره از قرائت گزارش این هیأت در صحن علنی مجلس خبر داد.

«نادر قاضی پور» رئیس هیأت تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره گفت: طرح تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره به‌زودی در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب و در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود. این نماینده مجلس که روز گذشته در همین رابطه همراه هیأتی عازم شهرستان تکاب شده بود، افزود: اعضای هیأت در رابطه با مأموریت خود با مسؤولان اداری، قضایی و انتظامی شهرستان تکاب دیدار داشتند و درعین‌حال به‌صورت جداگانه با مدیریت و هیأت مدیره معدن، نمایندگان محلی، روحانیون و اهالی روستای آق دره علیا ملاقاتهایی داشتند. وی با تأکید به این‌که نتیجه گزارش این هیأت در هفته آینده به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه و پس از تصویب این کمیسیون در صحن مجلس قرائت خواهد شد، حاضر به اعلام توضیحات بیشتر نشد.

قاضی پور در عین‌حال به گفتن نکته که در این ماجرا قوه قضاییه به دلیل تبلیغات منفی ضدانقلاب مظلوم واقع‌شده است، اکتفا کرد. وی در توضیح این مطلب خود گفت: مأموران اجرای احکام قوه قضاییه از یکسو در مورداجرای مجازات شلاق، با توجه به کارگر بودن محکومان، ضربات شلاق را از روی لباس محکومان زدند و از سوی دیگر در مورداجرای مجازات حبس نیز تمهیدات را طوری در نظر گرفته‌اند که محکومان مشمول پس از 48 ساعت با عفو رهبری از زندان آزاد شوند. هیأت تحقیق و تفحص از معدن طلای آق دره روز گذشته به روستای تکاب که معدن طلای آق دره در آن واقع‌شده عازم شد. هدف از این سفر بررسی و پیگیری وضعیت کارگران این معدن و بررسی ادعاهایی کارگران معدن آق دره در خصوص، کوتاهی در پرداخت نشدن کامل حق سهم مربوط به استخراج طلا از این واحد معدنی بود.

منبع: ایلنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *