مقاله‌نویسی شرکتهای خصوصی برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۵


مقاله‌نویسی شرکتهای خصوصی برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها

مقالهنویسی شرکتهای خصوصی برای اعضای هیأت علمی دانشگاهها

 868753965

دکتر شاهین آخوندزاده روز پنجشنبه در نشست رؤسا و معاونان تحقیقات دانشگاههای علوم پزشکی منطقه یک کشور در ساری افزود: برخی از دانشگاهها برای جلوگیری از افت مقالات دانشگاه با انعقاد قرارداد با برخی شرکتها، تدوین مقالات را به آنها میسپارند و این کار درستی نیست.

وی گفت: معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به‌دنبال افزایش آمار مقالات دانشگاهها با توسل به هر روشی نیست و دانشگاهها باید از این کار نادرست و خطا دست بردارند. او افزود: با دانشگاههایی که بخواهند با این روش آمار مقالاتشان را افزایش دهند، برخورد می‌شود. آخوندزاده از مقاله‌نویسی برخی اعضا هیأت علمی از پایان‌نامه دانشجویان نیز انتقاد کرد و این مقاله‌نویسی را بر خلاف رویه‌کاری وزارت بهداشت دانست و گفت که مقاله‌نویسی از پایان‌نامه دانشجویی باید توسط خود دانشجویان انجام شود.

افزایش 100 درصدی بودجه نیماد

قایم‌مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت که اعتبار پژوهشی مؤسسه ملی تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) برای سال آینده 2 برابر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار این مؤسسه 300 میلیارد ریال است و در سال آینده به 600 میلیارد ریال می‌رسد. آخوندزاده گفته که این مؤسسه به پژوهشگران تسهیلات لازم را برای اجرای طرحهای پژوهشی اختصاص می‌دهد. نشست رؤسا و معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاههای علوم پزشکی منطقه یک شامل دانشگاههای بابل، مازندران، شاهرود، سمنان، گیلان و گلستان در ساری برگزار شد. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *