ضرب و شتم یک معلم در اتاق رئیس بیمه

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶


ضرب و شتم یک معلم در اتاق رئیس بیمه

ضرب و شتم یک معلم در اتاق رئیس بیمه

یک معلم اردبیلی که برای پیگری امور خسارت تصادف خود با یکی از بستگان رئیس به دفتر بیمه مراجعه کرده، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در این حادثه که در یکی از شعبات بیمه شهر اردبیل رخ داد، این معلم فرهیخته مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفت که بعد از وقوع حادثه او با تماسی که پلیس 110 برقرار کرد حادثه رخ داده را برای انها بازگو کرد.

معلم مورد ضرب و شتم قرار گرفته با خبرنگارما گفت: بنده چند روز پیش در یک حادثه رانندگی با یکی از نزدیکان رئیس بیمه مربوطه تصادف کرده و خانمی که رانندگی می کرد بخاطر راه ندادن در مسیر ترددی بنده را مورد خطاب قرار داده که شما بارها به بنده توهین کردید در حالیکه اصلا چنین اتقاقی نیافتاده است.

ن. نصیری در ادامه گفت: بدنبال این اتقاق دو روز بعد از دفتر بیمه مورد نظر با بند تماس گرفتند تا با مراجعه موضوع در دفتر رئیس بیمه مورد پیگیری قرار دهند که بنده از مراجعه به بیمه با اصرار آنها با احترام و همراهی یکی از کارکنان بیمه راهی دفتر اتاق رئیس شده و در آنجا در کمال ناباوری مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

وی در ادامه افزود: بعد از این دقایقی که به هوش آمدم با کمال وقاحت اعلام کردم که اتفاقی نیافتاده و شما می توانید تشریف ببرید که در آن لحظه با پلیس 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان امر قرار دادم.

این معلم گفت: یکی از دوستان که بنده را همراهی می کرد با شنیدن صدای داد و فریاد من به داخل ساختمان آمده و بنده را از دست آنها نجات داد.

نصیری در پایان افزود: بنده این موضوع و پزشکی قانونی ونهادهای نظارتی پیگیری کرده تا چنین اتفاقی برای سایر افراد رخ ندهد.

منبع:جام نیوز


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *