صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه از طرحهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۵


صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه از طرحهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان تهران تأکید کرد:

 صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه از طرحهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: بحث صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه درمانی یک بحث کشوری و طرح ملی و جزو طرحهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی است که در کل کشور اجرایی خواهد شد.

تامین اجتماعی

محمدتقی خسروانی مقدم در جلسه مدیران مراکز درمانی تأمین اجتماعی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) که فرمودند عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید، اظهار کرد: باید بدانیم عالم مجازی هم محضر خداست و در عالم مجازی هم گناه نکنیم.

وی تصریح کرد: با این‌که بیمارستان شهید دکتر لواسانی جزو چهار بیمارستان مشمول ارتقای هتلیینگ نبوده ولی در حد هتلینگ کار برده است و با وجود بیماران خاصی که از نقاط دور و نزدیک کشور به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند، مدیریت در این بیمارستان سخت‌تر و دشوارتر از مراکز درمانی دیگر است.

خسروانی مقدم با بیان این‌که بسیج جامعه پزشکی با تمام امکانات و توان خود حتی در بحث دندان‌پزشکی هم بیماران بسیاری را ویزیت و درمان کرد، افزود: به درستی سازمان تأمین اجتماعی در بحث اربعین حسینی خوش درخشید و بسیاری از مسؤولان کشوری از این بیمارستان صحرایی بازدید کردند.

وی تأکید کرد: بحث کارت هوشمند و حذف دفترچه یک بحث کشوری و طرح ملی است و همه باید در اجرای صحیح و درست این طرح جدید کمک کنیم.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: ما ابزارهایی را در مدیریت داریم که می‌توانیم با شناسایی و ارزیابی آن ابزارها، سیستم را به‌خوبی مدیریت و ساماندهی کنیم. منبع: تسنیم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *