ثبت‌نام بیش از 888 هزار داوطلب در کنکور 96

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵


ثبت‌نام بیش از 888 هزار داوطلب در کنکور 96

ثبتنام بیش از 888 هزار داوطلب در کنکور 96

 

 

675653312

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبتنام بیش از 888 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری 96 خبر داد و گفت: داوطلبان از 15 تا 18 اسفندماه 95 مجدداً فرصت دارند در این آزمون ثبتنام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس آمار اولیه گزارش‌شده تعداد 888 هزار و 644 داوطلب تاکنون برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 96 اقدام نموده‌اند. بدیهی است آمار نهایی شرکت‌کنندگان متعاقباً آن اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین‌شده یعنی از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه تا پایان وقت یکشنبه اول اسفندماه جاری موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیل دیگری نتوانسته‌اند در این آزمون ثبت‌نام نمایند مهلت مجددی برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ از روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه ۹۵ تا چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۵ در نظر گرفته‌شده است تا این گروه از داوطلبان بتوانند منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تأکید کرد:‌ ضمناً آن دسته از داوطلبانی در مهلت مقرر برای ثبت‌نام در آزمون سراسر ی ۹۶ اقدام ننموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل در مهلت مجدد تمدیدشده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *