تفاهم‌نامه همکاری ایران و ایتالیا برای جلوگیری از برند سازی جعلی

دسته: رویداد حقوقی , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۵


تفاهم‌نامه همکاری ایران و ایتالیا برای جلوگیری از برند سازی جعلی

رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور خبر داد

تفاهمنامه همکاری ایران و ایتالیا برای جلوگیری از برند سازی جعلی

 %d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%87%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88

رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور، گفت: تفاهمنامه همکاری مالکیت معنوی میان ایران و ایتالیا قطعاً میتواند در جلوگیری از برند سازی جعلی و همچنین تعرض حقوق دارندگان مالکیت معنوی تأثیر مهمی داشته باشد.

احمد تویسرکانی در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری مالکیت معنوی با لوردانا گولینو، رئیس مرکز مالکیت معنوی کشور ایتالیا بابیان اینکه حقوق مالکیت معنوی ارتباط مستقیم با موضوع تجارت بین‌الملل دارد، امضای این تفاهم‌نامه را موجب گسترش هر چه بیشتر روابط اقتصادی تجاری و صنعتی میان دو کشور دانست. وی گفت: این تفاهم‌نامه درزمینه تبادل کارشناس و همکاریهای دوجانبه است و قطعاً می‌تواند در جلوگیری از برند سازی جعلی و همچنین تعرض حقوق دارندگان مالکیت معنوی تأثیر مهمی داشته باشد. رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور، افزود: امضای این تفاهم‌نامه منافع بسیار خوبی به همراه خواهد داشت و امیدواریم با امضای آن، حجم روابط دو کشور در حوزه مالکیت معنوی و اقتصادی توسعه یابد. دراین مراسم، لوردانا گولینو، رئیس مرکز مبارزه با رقابت ناسالم و مالکیت معنوی کشور ایتالیا نیز با تأکید بر اینکه ایران و ایتالیا برای توسعه صنعتی و اقتصادی خود اهمیت زیادی قائل هستند، گفت: هر دو کشور مالکیت صنعتی را اهرمی برای تحقق این اهداف می‌دانند. وی ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه، افزود: ایران و ایتالیا از امروز می‌توانند با تبادل تجربیات خود درزمینه توسعه مالکیت معنوی و زمینه‌های مختلف مالکیت صنعتی به‌ویژه روند ثبت اختراع طرحهای صنعتی و همچنین درزمینه ارائه خدمات ثبت الکترونیکی همکاریهای دوجانبه خود را ارتقاء بخشند. ایتالیا نخستین کشور عضو اتحادیه اروپایی است که با ایران تفاهم‌نامه همکاری مالکیت معنوی امضا می‌کند. همچنین پس از چین و ترکیه سومین کشوری است که با ایران دراین زمینه تفاهم‌نامه همکاری مبادله کرد.

منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *