تعامل دستگاههای اجرایی و امنیتی عامل حفظ امنیت در انتخابات است

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۵


تعامل دستگاههای اجرایی و امنیتی عامل حفظ امنیت در انتخابات است

سردار ساجدی نیا:

 تعامل دستگاههای اجرایی و امنیتی عامل حفظ امنیت در انتخابات است

 

612366794

رئیس پلیس تهران بزرگ، مهمترین عامل حفظ امنیت در انتخابات را تعامل و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی بهویژه فرمانداریها و سازمانهای امنیتی و انتظامی دانست و تأکید کرد: امیدواریم با تحقق این امر، آرامش خوبی در مراحل مختلف انتخابات پیش رو برقرار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری تهران، سردار حسین ساجدی‌نیا در همایش امنیتی- انتظامی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران که در فرمانداری پایتخت برگزار شد افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ پیش‌بینیهای لازم را برای سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات، تدارک دیده و همه تلاشمان بر این است که بتوانیم بهترین وضعیت امنیتی و انتظامی را برای انتخابات فراهم کنیم. رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: تجربه خوبی طی چند سال گذشته در خصوص حفظ نظم و انضباط در مدت‌زمان برگزاری انتخابات داشتیم و بر این اساس پیش‌بینیهای لازم برای تأمین انتخابات آینده نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به این‌که دو انتخابات متفاوت رئیس‌جمهوری و شوراها را پیش رو داریم تصریح کرد: انتخابات شوراها با توجه به شمار داوطلبان و تنوع در جناح بندیها، به مدیریت دقیق‌تر و توجه بیشتری نسبت به انتخابات ریاست جمهوری نیاز دارد. سردار ساجدی نیا تأکید کرد: بر این باوریم که تبلیغات انتخابات از 15 فروردین به بعد در حجم محدودی آغاز می‌شود و به‌طور قطع شهر رنگ دیگری به خودش می‌گیرد. وی تصریح کرد: در مورد تأمین امنیت انتخابات نیز پیش‌بینیهای لازم ازجمله در بخش تقویت نیروها به‌منظور مراقبت از صندوقها صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: باید مراقبتهای ویژه‌ای چه در سطح شهر تهران و چه در رابطه با بحث حفظ و نگهداری صندوقها اعمال شود. وی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو هم امنیت به‌طور کامل تأمین شود و مشکل خاصی به وجود نیاید.رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تقویت نیروی انسانی و تجهیزات خود را در دستور کار قرار داده‌ایم و تا پایان سال تعداد گشتیهای خودرویی و موتوری و تمامی سرکلانتریهای تهران تقویت خواهند شد تا بتوانند خدمات بیشتری به شهروندان تهرانی ارائه دهند. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *