برنامه فراگیری و در دسترس بودن تعزیرات حکومتی

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۵


برنامه فراگیری و در دسترس بودن تعزیرات حکومتی

وزیر دادگستری روایت کرد:

برنامه فراگیری و در دسترس بودن تعزیرات حکومتی

پورمحمدی -

وزیر دادگستری از برنامهریزیها به منظور تعبیه کیوسکهای تعزیراتی در 50 میدان و نقطه خریدوفروش در تهران خبر داد و گفت: این طرح کشوری بوده و قرار است ابتدا از تهران آغاز شود و در ورودی صحنهای حرم مطهر رضوی و مناطق شمالی کشور هم در ادامه تعبیه شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی با اشاره به لزوم حذف پیچیدگیهای دادرسی در زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلف در تعزیرات، خاطرنشان کرد: بدین منظور باید سراغ مردم و جامعه برویم و منتظر نباشیم تا مردم گزارش تخلفات را به ما برسانند و بر این اساس تیمهای گشت تعزیرات و پایگاههای خارج از اداره را راه‌اندازی کردیم.

پورمحمدی از برنامه‌ریزیها به منظور تعبیه کیوسکهای تعزیراتی در 50 میدان و نقطه خریدوفروش در تهران خبر داد و گفت: این طرح کشوری بوده و قرار است ابتدا از تهران آغاز شود و کیوسکهایی در ورودی صحنهای حرم مطهر رضوی تعبیه خواهد شد؛ همچنین سازمان تعزیرات در مناطق شمالی کشور و گردشگاهها در پیک زمان سفر مردم آماده‌باش صددرصدی دارد. وزیر دادگستری تصریح کرد: اگر امکانات و منابع مالی تأمین شود، تحولی عظیم در اقدامات سازمان تعزیرات ایجاد خواهد شد ولی ما به همین مسأله بسنده نکرده‌ایم و تلاش داریم مردم به‌صورت الکترونیکی شکایات خود را طرح و پیگیری کنند. پورمحمدی همچنین از شکل‌گیری پرونده‌های الکترونیکی تخلف فروشندگان در سازمان تعزیرات خبر داد و گفت: این موضوع نظارت بر بازار را تقویت می‌کند که بر اساس گزارش مردم و بازرسان اجرایی می‌شود؛ بر این اساس و طی سه سال گذشته، شمار پرونده‌ها تا 50 درصد کاهش و رسیدگی افزایش‌یافته است. وزیر دادگستری با اعلام این‌که گاه پرونده‌های بزرگ قضایی ما را از مشکلات کوچک در جامعه غافل می‌کند، گفت: با ورود به بطن زندگی مردم، به مسایلی پراهمیت در ذهن آنها می‌رسیم که فارغ از موضوعات کلان و کلی موردنظر ماست و مسایلی چون خوراک، کسب‌وکار و تأمین نیازمندیها برای مردم اهمیت بسیار دارد.

پورمحمدی بر اهمیت و نقش ثبات و دوام قیمتها در زندگی روزمره مردم تأکید کرد و افزود: تعزیرات باید بیش‌ازپیش به مردم معرفی شود و صداوسیما در سالهای اخیر به‌خوبی به گزارش تعزیرات بهاداده است و تیمهای متعدد خبری گوش‌به‌زنگ و همراه مأموران ما در صحنه آماده بوده‌اند. منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *