احتمال حبس 10 ساله نتانیاهو به اتهام فساد و دریافت رشوه

دسته: حقوق در سایر جوامع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۵


احتمال حبس 10 ساله نتانیاهو به اتهام فساد و دریافت رشوه

احتمال حبس 10 ساله نتانیاهو به اتهام فساد و دریافت رشوه

 

894262132

پلیس رژیم صهیونیستی همسر بنیامین نتانیاهو و سردبیر یکی از روزنامههای عبری را که قرار بود قراردادی با او برای یک پوشش خبری ویژه به امضا برساند، مورد تحقیق و بازجویی قرار داد. گفته میشود به احتمال زیاد سردبیر این روزنامه هم در پرونده فساد نتانیاهو دست داشته است.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کارشناسان حقوقی صهیونیستی می‌گویند که در صورت اثبات اتهامات نسبت داده‌شده به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل، طبق قوانین اسراییل اقدام نتانیاهو به‌منزله دریافت رشوه خواهد بود.

هفته گذشته گزارشی در روزنامه انگلیسی “ایندیپندنت” منتشر شد که طی آن نتانیاهو به تلاش برای امضای قراردادی با روزنامه یدیعوت آحارونوت به‌منظور دستیابی به یک پوشش ویژه خبری در جریان انتخابات سال ۲۰۱۴ متهم شد.

آویا الف، وکیل صهیونیستی و مدیر سابق بخش اقتصادی دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی در گفتگویی تصریح کرد که اثبات صحت اتهامات وارده به نتانیاهو دلیلی خواهد بود بر این‌که او رشوه دریافت کرده است.

وی افزود که به‌موجب قانون اسراییل، اقداماتی به‌منظور اثبات این جرم انجام خواهد شد و در صورت اثبات اتهامات، نتانیاهو مجرم شناخته می‌شود.

گفتنی است اگر اتهام دریافت رشوه نتانیاهو ثابت شود، به‌موجب قانون اسراییل او باید ۱۰ سال حبس شود. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *