روند توسعه کیش بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵


روند توسعه کیش بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد است

نوبخت:

روند توسعه کیش بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد است

 

%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%da%a9%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%81-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7

معاون رئیسجمهوری و رئیس سازمان برنامهوبودجه در بازدید از برخی پروژههای جزیره کیش، روند توسعه این منطقه آزاد را عالی و بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد دانست.

محمدباقر نوبخت با مقایسه جزیره کیش حال با دو سال گذشته، گفت: با توجه به یک فاصله در حدود دو ساله بین دو بازدید، تفاوتهای ظاهری که در این منطقه آزاد ایجادشده است نشان از توسعه و پیشرفت طرحهای شهری دارد. وی افزود: فراتر از لایه ظاهری آن‌چه به‌عنوان کارهای بنیادین و بسترساز توسعه آینده مشاهده شد و گزارشی که مدیرعامل منطقه آزاد کیش ارائه دادند که بسیار امیدبخش بود؛ اگر این اقدامات را در یک جمله کلی ارزیابی و داوری کنیم می‌توان گفت که کیش به همان سمتی در حرکت است که اهداف اولیه قانون‌گذار برای توسعه مناطق آزاد در کشور بوده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه تأکید کرد: در مقایسه با دیگر مناطق آزاد کشور که آنها نیز تلاش می‌کنند از ظرفیت قانونی مناطق آزاد و از این تجربه جهانی برای توسعه ملی استفاده کنند جزیره کیش پیشگام است و می‌تواند در طی مسیر موفقیت به همان جایگاهی برسد که از ابتدا برای مناطق آزاد کشور در نظر گرفته‌شده بود. نوبخت در پاسخ به این سؤال که اگر قرار باشد روند توسعه کیش را ارزیابی کنید چه نمره‌ای به این منطقه آزاد می‌دهد تصریح کرد: نمره ارزنده و متناسب با این فعالیتها نمره عالی است. محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه عصر پنجشنبه وارد جزیره کیش شد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش توسط علی‌اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، از پارکهای سیمرغ، نیلوفر، نیروگاه شماره 2 کیش و … دیدن کرد.

منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *