نظارت قبل از چاپ بر نشریات دانشجویی خلاف قانون است

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۵


نظارت قبل از چاپ بر نشریات دانشجویی خلاف قانون است

معاون وزیر بهداشت در نمایشگاه مطبوعات:

نظارت قبل از چاپ بر نشریات دانشجویی خلاف قانون است

 

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از گلایه دانشجویان نسبت به نظارت قبل از چاپ بر نشریات دانشجویی خبر داد و گفت: نظارت قبل از چاپ خلاف قانون است.

%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%b1-%d9%86%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%ae%d9%84%d8%a7

دکتر محمدرضا فراهانی در نشست مطبوعاتی که در نمایشگاه مطبوعات و در غرفه وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به جلسه اخیر تشکلهای دانشجویی و وزیر بهداشت گفت: جلسه وزیر بهداشت با تشکلهای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا بود و این برای اولین بار بود که وزیر بهداشت با این تشکلها نشست برگزار می‌کرد.

وی ادامه داد: دراین جلسه تشکلها، دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سیاسی و فرهنگی را مطرح کردند و از این مسأله که فضای مناسبی برای فعالیت آنها وجود ندارد گلایه‌مند بودند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت خوابگاهی دانشگاههای علوم پزشکی افزود: در راستای بحث خوابگاه استاندارد کلنگ 21 خوابگاه زده‌شده و ظرفیت این خوابگاهها 8 هزار و 400 نفر است.

وی درباره نظارت قبل از چاپ نشریات دانشجویی در دانشگاههای علوم پزشکی و اعتراض دانشجویان نسبت به این مسأله گفت: خیلی از نشریات دانشجویی نسبت به این مسأله معترض هستند و نظارت بر نشریات دانشجویی قبل از چاپ، خلاف قانون است و نباید انجام شود.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت افزود: توجیه برای نظارت نشریات دانشجویی قبل از چاپ این است که بیشتر این نشریات به‌تازگی مجوز دریافت کرده‌اند و ممکن است مطلبی را منتشر کنند که مشکلی برای خود آنها و دانشگاه ایجاد کند. فراهانی در ادامه به برگزاری جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و افزود: امسال مخاطبان این جشنواره بسیار افزایش‌یافته است و تعداد مخاطبان جشنواره به 5 میلیون نفر رسیده است.

منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *