مناظره کنندگان ادعای خلاف واقع درمورد رشد علمی کشور ندهند

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶


مناظره کنندگان ادعای خلاف واقع درمورد رشد علمی کشور ندهند

مناظره کنندگان ادعای خلاف واقع درمورد رشد علمی کشور ندهند

رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به طرح ادعای برخی مناظره کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در مورد رشد علمی کشور گفت: نباید ادعاهای خلاف واقع در امر رشد علمی کشور ارائه شود زیرا تمامی موسسات معتبر علمی جهان گواهی می دهند که جمهوری اسلامی ایران در این عرصه رشد محسوسی داشته است.
محمود فتوحی گفت: فضای دانشگاه صنعتی شریف نسبت به دوره های گذشته بسیار بازتر شده و اکنون تمامی دانشجویان از هر طیف سیاسی و فکری، می توانند به راحتی مطالب خود را بیان و پیگیری کنند.
وی گفت: این دانشگاه در گذشته فقط دو تشکل دانشجویی داشت اما با روی کار آمدن دولت یازدهم این رقم به چهار تشکل با گرایش های مختلف رسید.
رییس دانشگاه صنعتی شریف افزود: اینکه ادعای می شود فضای دانشگاه ها بسته است؛ جای سووال دارد که چگونه ممکن است؟ آیا فضای باز کنونی در گذشته نیز وجود داشت؟
وی ادامه داد: اکنون تمامی دانشجویان بر اساس قوانین می توانند، فعالیت کنند و فضای بسته ای وجود ندارد.
فتوحی خاطرنشان کرد: همچنین ادعایی در مورد نبود رشد علمی در مناظرات ریاست جمهوری از جانب برخی نامزدها شد که آن هم بی پایه و اساس است. وی تصریح کرد: بر اساس آمار موسسات معتبر علمی جهانی، جمهوری اسلامی ایران هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد داشته است.
رییس دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: امیدوارم صحبت هایی که در مورد وضعیت علمی کشور می شود؛ بر پایه آمار و ارقام باشد و هر فردی به خود این اجازه را ندهد که بدون مطالعه منابع معتبر علمی در مورد وضعیت دانشگاه های کشور اظهار نظر کند. منبع: ایرنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *