قرارگاه خاتم سپاه آمادگی دارد جرثقیلهای بلند خود را وارد عمل کند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۵


قرارگاه خاتم سپاه آمادگی دارد جرثقیلهای بلند خود را وارد عمل کند

صدرا:

  قرارگاه خاتم سپاه آمادگی دارد جرثقیلهای بلند خود را وارد عمل کند

 

815935877

  عملیات آواربرداری شاید یک هفته به طول بینجامد

معاون هماهنگکننده گروه تخصصی کربلا قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) گفت: بهمحض اعلام نیاز مجدد آمادگی داریم که دستگاههای جدیدی را وارد عمل کنیم. این دستگاهها شامل جرثقیلهای بلند، بیلهای تخصصی و دستگاههای برش و خمش است.

سرهنگ نورالله صدرا معاون هماهنگ‌کننده گروه تخصصی کربلا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در خصوص اقدامات این قرارگاه در روند عملیات آواربرداری از ساختمان پلاسکو، با اشاره به حضور این قرارگاه در لحظات اولیه حادثه پلاسکو، گفت: در بحث امکانات و تجهیزات و نیروی متخصص، از همان روز حادثه به کمک شهرداری آمدیم و موارد موردنیاز آنها را تأمین کردیم.

وی ادامه داد: اکیپهای تخصصی و برشکاری بعلاوه تجهیزات لجستیکی مانند بیل مکانیکی، بلدوزر و لودر در محل در حال فعالیت هستند و تاکنون 6 بیل مکانیکی، 3 لودر، 10 کامیون و 1 جرثقیل 25 تنی و هم‌چنین 100 نفر در قالب تیمهای عملیاتی که به‌صورت شیفتی در حال فعالیت هستند، به محل اعزام شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده گروه تخصصی کربلا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: یک سری از گروههای دیگر ما نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به محل اعزام شوند.

صدرا درباره پیش‌بینی زمان پایان کار آواربرداری نیز گفت: پایان کار آواربرداری بستگی به حجم آوارها دارد اما احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد چراکه سازه ساختمان فلزی است و درهم‌تنیدگی مصالح کار را عقب می‌اندازد.

وی افزود: هم‌چنین این امکان وجود دارد که در سازندگیهای آینده منطقه با تدابیری که مسئولان می‌اندیشند، حضورداشته باشیم.

صدرا در خصوص نحوه کمک‌رسانی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در جریان این حادثه اظهار کرد: در آغاز حادثه پلاسکو، قرارگاه خاتم‌الانبیاء به دستور سردار عبدالهی با تمام قوا وارد عمل شد و دستگاههای زیاد به همراه نیروهای مجرب را به این کار اختصاص داد. بیش از 100 نیروی متخصص و 20 دستگاه سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به‌محض اعلام نیاز مجدد آمادگی داریم که دستگاههای جدیدی را وارد عمل کنیم. این دستگاهها شامل جرثقیلهای بلند، بیلهای تخصصی و دستگاههای برش و خمش است. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *