زن جوان، شاهد قتل همسر شد / شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران مسئول رسیدگی

دسته: وبگردی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶


زن جوان، شاهد قتل همسر شد / شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران مسئول رسیدگی

زن جوان، شاهد قتل همسر شد

3 روستایی که متهم هستند در نزاع دسته‌جمعی، مرد جوانی را مقابل چشمان همسرش با داس و چوب کشته‌اند صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند.

در این نزاع جمعی که دهم مرداد سال 93 در یکی از روستاهای فیروز کوه رخ داد مرد جوانی به‌نام فتحعلی -38 ساله- با اصابت داس، چوب و قفل فرمان خودرو به سرش کشته شد و عاملان این جنایت خونین هم از سوی پلیس دستگیر شدند.

«فرشاد» – 28 ساله- «تقی» -45 ساله- و «محمود»- 50 ساله- که به اتهام مشارکت در قتل تحت تعقیب بودند پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شدند تا اینکه محاکمه آنان صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور ملکی و کیخوا- مستشاران دادگاه- برگزار شد.در ابتدای جلسه اولیای دم (مادر و فرزندان مقتول) در جایگاه ایستادند و برای هر سه متهم قصاص خواستند.

همسر مقتول به قضات گفت: من و همسرم باموتورسیکلت به خانه برادرم می‌رفتیم که در راه فردی به‌نام «فرشاد» که او هم سوار بر موتورسیکلت بود از کنار ما گذشت و با لگد ضربه‌ای به پای من زد اما همسرم توقف نکرد و مستقیم به طرف پاسگاه رفتیم و از فرشاد شکایت کردیم. در حالی که پاسگاه یک مأمور و دو سرباز را برای تحقیق به روستا می‌فرستاد من و همسرم هم به سمت روستا راه افتادیم، اما در یک لحظه عده‌ای روستایی که بشدت عصبانی بودند به همسرم حمله کردند. اول فردی به‌نام «تقی» با قفل فرمان ضربه‌ای به سر همسرم کوبید، بعد «محمود» با داس به سرش زد و در نهایت نفر سوم با چوب به شکم همسرم کوبید و من که بشدت ترسیده بودم بیهوش شدم! همسرم نیز بعد‌از 3 روز بستری در بیمارستان فوت کرد. در ادامه جلسه قاضی عبداللهی از زهرا پرسید چرا این افراد به شما حمله کردند و علت درگیری چه بود؟ زن جواب داد، نمی‌دانم اما هر چه هست مربوط به ماجرای درگیری چند روز قبل از روز حادثه بود که پسر برادرهمسرم با آنها درگیر شده بود اما همسرم در این ماجرا هیچ دخالتی نداشت.

سپس متهمان حاضر در دادگاه به دفاع از خود پرداختند و شرکت در قتل را منکر شدند.پس از دفاعیات هر 3 متهم قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند تا حکم متهمان را صادر کنند. ایران


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *