رسوایی اخلاقی قانون‌گذاران انگلیسی در پارلمان!

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱ دی ۱۳۹۵


رسوایی اخلاقی قانون‌گذاران انگلیسی در پارلمان!

رسوایی اخلاقی قانونگذاران انگلیسی در پارلمان!

 526438725

یکی از قانونگذاران انگلیسی گفت که نمایندگان پارلمان کارمندان جوان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میدهند. او خواستار تشکیل کمیتهای برای رسیدگی به وضعیت قربانیان شد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، «جان من» از نمایندگان حزب کارگر در پارلمان انگلیس خواستار تشکیل سرویسی در حمایت از قربانیان آزار و اذیت جنسی شد تا آنها برای بیان مشکلاتشان اقدام کنند. او گفت که نمایندگان در پارلمان کارمندان و محققان جوان را مورد آزار قرار می‌دهند و او به قربانیانی که از مشکلاتشان مطلع شده، پیشنهاد داده تا به پلیس مراجعه کنند.

این قانون‌گذار در کمیته استانداردهای مجلس عوام گفت، آزار و اذیت جنسی توسط سیاست‌مداران در وست‌مینستر یک «مسأله مهم» است. او تأکید کرد: در این‌جا (وست‌مینستر) اعضای کنونی پارلمان دست به آزار و اذیت جنسی می‌زنند و قربانیان هیچ‌جایی برای رفتن ندارند و اطمینانی هم وجود ندارد. این مسأله بسیار مهمی است.

او گفت: رفتار جنسی نامناسبی در این ساختمان رخ می‌دهد و من اطلاع دارم که برخی از اعضای پارلمان اخیراً اقدام به اذیت و آزار جنسی کارکنان کرده‌اند و در دو سال گذشته هم من مکرراً به این اقدامات اعتراض کرده‌ام. قربانیان برای فعالیت در محیط سیاسی دیگر احساس اطمینان و راحتی نمی‌کنند. برخی از سیاست‌مداران کارمندان دفتری خودشان را وادار می‌کنند تا دیر وقت در آن‌جا بمانند و بعد هم به آنها پیشنهاد می‌دهند که همراهشان به منزل بروند.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *