در مبارزه با داعش، حقوق بشر هیچ معنایی ندارد

دسته: حقوق در سایر جوامع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۵


در مبارزه با داعش، حقوق بشر هیچ معنایی ندارد

دوترته:

در مبارزه با داعش، حقوق بشر هیچ معنایی ندارد

رئیسجمهور فیلیپین هشدار داد، درصورتیکه شکست گروه تروریستی داعش در خاورمیانه باعث تشدید حملات افراطگران در کشورش شود دیگر حقوق بشر برای او معنایی نخواهد داشت.

560722324

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور فیلیپین وعده داد درصورتی‌که فعالیتهای افراط‌گران در کشور وی افزایش یابد حقوق بشر را نادیده خواهد گرفت.

رودریگو دوترته پیش‌ازاین نیز چند بار حرفهایی درباره بی‌تفاوتی به حقوق بشر به‌ویژه در واکنش به عملیات گسترده علیه قاچاقچیان مواد مخدر و مصرف‌کنندگان این مواد زده بود اما فیلیپین همچنین با مشکل فعالیت گروههای افراط‌گر دراین کشور دست‌به‌گریبان است.

دوترته در سخنرانی خطاب به مقامات امنیتی این کشور نسبت به بازگشت عناصر افراط‌گر فیلیپینی از عراق و سوریه اظهار نگرانی کرد.

وی گفت: به‌مجرد آن‌که تروریستها در خاورمیانه اراضی خود و مکانهایی که در آنها می‌توانند بخوابند را از دست بدهند سرگردان شده و به سراغ جاهای دیگر می‌روند و به اینجا هم خواهند آمد و ما باید برای مقابله با آنها آماده‌باشیم.

دوترته اظهار داشت: به یاد داشته باشید این افراد حتی سرسوزنی نمی‌فهمند حقوق بشر چیست. حرف مرا باور کنید؛ اما من اجازه نخواهم داد که مردم کشورم به همین سادگی محض خاطر حقوق بشر قتل‌عام شوند. چنین چیزی (حقوق بشر) چرند است. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *