تعویق آزمون استخدامی به دستور رئیس جمهور

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵


تعویق آزمون استخدامی به دستور رئیس جمهور

به منظور اطمینان از تأمین حقوق زنان

تعویق آزمون استخدامی به دستور رئیس جمهور

رئیس جمهوری دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصتهای شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در جهت رعایت عدالت، اصلاح شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، این دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، در پی اعلام خبر برگزاری آزمون جامع استخدامی و عناوین شغلی و سهمیه‌های تبعیض‌آمیز جنسیتی در نظر گرفته شده توسط دستگاههای اجرایی صادر شد.

رئیس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه‌های مبتنی بر تبعیضات ناروا، به سرعت نسبت به بازنگری عناوین شغلی و سهمیه‌های استخدامی با رویکرد عدالت و پیش‌بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصتهای شغلی متناسب با شایستگیها و در چارچوب برنامه‌ها و وعده‌های رئیس جمهور اقدام نماید و نتیجه اصلاحات به هیأت وزیران گزارش شود.
در ادامه، هیأت وزیران با اختصاص مبلغ 500 میلیون دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای طرحهای آبیاری تحت فشار موافقت کرد. این اقدام با هدف افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی و صرفه‌جویی در مصرف آب انجام می‌گیرد.
در راستای تعیین تکلیف نرخ و فرآیند تسویه بدهکاران ارزی از محل حساب ذخیره ارزی، دولت با تسری مهلت تمدید شده برای بدهکارانی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام نموده ولیکن تاکنون موفق به تسویه کامل بدهی‌شان نشده‌اند، موافقت کرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *