تأکید بر برخورد قاطع با اراذلواوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۶ مهر ۱۳۹۵


تأکید بر برخورد قاطع با اراذلواوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی

دادستان عمومی و انقلاب مشهد مطرح کرد

تأکید بر برخورد قاطع با اراذل واوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد که هم‌زمان با هفته ناجا در نشست کمیته تعامل راهبردی نیروی انتظامی و دادگستری در مشهد سخن می‌گفت بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش تأکید کرد.

غلامعلی صادقی تصریح کرد: دراین زمینه بایستی از تمام ظرفیتهای موجود استفاده‌شده و به دنبال ارتقاء وضع موجود باشیم.

وی بابیان این نکته که در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به هوشمندی نیاز داریم گفت: افرادی که اظهارنظر غیر کارشناسی می‌کنند از حجم اقدامات انجام‌شده مطلع نیستند و متأسفانه گاهی هم شاهد اظهارنظرهای مغرضانه هستیم. وی گفت: جامعه باید یک جامعه مسؤول و مسؤولیت‌پذیر باشد و متأسفانه در برخی حوزه‌ها شاهد بی‌تفاوتی هستیم که دراین زمینه باید فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه مماشاتی با اراذل‌واوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی نخواهیم کرد گفت: یکی از حوزه‌هایی که بسیار موردتوجه و تأکید ما قرار دارد حوزه پیشگیری از جرم است و با مراقبت از برخی افراد ناآرام و بعضاً جاهل و ناآگاه وقوع جرایم عده‌ای شرور کنترل شد.

وی افزود: در سالم‌سازی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم حوزه، دانشگاه، نهادهای آموزشی، نخبگان، متدینین و آحاد جامعه مسؤول هستند و در جامعه اسلامی بر اساس نگاه مکتبی موجود باید همه به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *