اوباما خانواده ام را هدف گرفته است

دسته: حقوق در سایر جوامع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۵


اوباما خانواده ام را هدف گرفته است

آسانژ:

اوباما خانوادهام را هدف گرفته است

 

Feb. 5, 2016 - London, United Kingdom - WikiLeaks founder JULIAN ASSANGE, speaks to media and the public from outside the Ecuadorian Embassy after the decision made by the UN Working Group on Arbitrary detention on his case. (Credit Image: © Daniel Leal-Olivas/i-Images via ZUMA Wire)

بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با فاکس نیوز تأکید کرد: رئیسجمهور در حال کنارهگیری آمریکا خانوادهاش ازجمله فرزندانش که کمتر از 10 سال سن دارند را هدف گرفته است.

جولیان آسانژ، بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با فاکس نیوز به موضوعات متعددی ازجمله افشای اسناد و مدارک مربوط به کمیته ملی دموکراتها توسط ویکی لیکس از روسیه پرداخت. وی گفت: من به‌صورت غیرقانونی و بدون هیچ اتهامی شش سال است که محبوس هستم. این شرایط بسیار سخت است اما من خودم را برای این مأموریت آماده کردم، من این نوع بازیها را می‌شناسم در آنها قدرتهای بزرگ سعی می‌کنند تا تلافی کنند اما بحث خانواده متفاوت است. من فرزندان کوچکی دارم که کمتر از 10 سال سن دارند، آنها برای چنین مأموریت و بازی آماده نشده‌ بودند. به نظر من بسیار ناعادلانه است که خانواده من در این ماجرا هدف قرار گیرند. خانواده من بی‌گناه هستند. بر اساس آمار تحقیقات کارگروه سازمان ملل در خصوص بازداشتهای خودسرانه، آسانژ به‌صورت غیرقانونی و خودسرانه بازداشت‌شده و باید فوراً آزاد شود و غرامت دریافت کند.

آسانژ در 19 ژوئن سال 2012 وارد سفارت اکوادور در لندن شد و درخواست پناهندگی سیاسی داد که با درخواستش نیز موافقت شد. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *