آغاز فعالیت حوزه علوم اسلامی ویژه اعضای هیأت علمی

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۵


آغاز فعالیت حوزه علوم اسلامی ویژه اعضای هیأت علمی

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خبر داد

آغاز فعالیت حوزه علوم اسلامی ویژه اعضای هیأت علمی

 394800501

حجتالاسلام روحالله حریزاوی گفت: با توجه به استقبال اعضای هیأت عملی و اساتید مراکز آموزش عالی، برای بهرهمندی از برنامههای حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، تأسیس مرکز اختصاصی ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی در دستور کار حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قرارگرفته است.

وی افزود: در طول سالهای گذشته، شاهد استقبال اعضای هیأت علمی و اساتید مراکز آموزش عالی برای کسب معارف اسلامی در مراکز حوزه علوم اسلامی بودیم که بر همین اساس نیز مراکز ویژه اساتید در اصفهان و مشهد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اظهار داشت: در سال جاری نیز تعدادی از اساتید دانشگاهی درخواست تأسیس مرکز ویژه اعضای هیأت علمی در تهران را داشتند که با توجه به این نیاز، مرکز ویژه اساتید در تهران، پس از طی مراحل قانونی، از بهمن‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی بیان داشت: اگرچه ثبت‌نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به اتمام رسیده است اما امکان پذیرش اساتید مراکز دانشگاهی شهر تهران، همچنان در سایت hodat.ir امکان‌پذیر بوده و این گروه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: در نظام آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهی، برای اساتید دانشگاهی دروس اختصاصی در نظر گرفته‌شده است تا این گروه بتوانند به شکل تخصصی و متناسب با علوم مختلف، دوره آموزشی متناسب را برای تعمیق معارف اسلامی بگذرانند. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *