واکنش فرمانده ناجا به‌اضافه شدن مرز جدید برای اربعین

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۵


واکنش فرمانده ناجا به‌اضافه شدن مرز جدید برای اربعین

واکنش فرمانده ناجا بهاضافه شدن مرز جدید برای اربعین

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا در صورت اضافه شدن مرزی جدید برای راهپیمایی اربعین خبر داد و درعینحال گفت که بعید است مرز جدیدی اضافه شود.

%d9%88%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%ac%d8%a7-%d8%a8-%d9%87%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%b2-%d8%ac%d8%af%db%8c

سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس برای اربعین حسینی، گفت: بحمدالله با همکاری خوب مردم و هیأت مذهبی، مراسم دهه اول محرم بدون مشکل خاصی برگزار شد.

وی ادامه داد: در مورد اربعین نیز پلیس از مدتها قبل جلساتی در این خصوص تشکیل داده و در سه مرز زمینی، فرودگاهها و ظرفیت دریایی پیش‌بینیهای لازم انجام‌شده است. درخواست ما نیز از زائران این است که حتماً گذرنامه معتبر دریافت کنند.

سردار اشتری بابیان اینکه بعید است مرزی در فرصت باقی‌مانده اضافه شود، درعین‌حال گفت: اما اگر طرف ایرانی و عراقی برای مرزی جدید اعلام آمادگی کنند، پلیس نیز به‌سرعت اقدامات خود را انجام خواهد داد.

وی در مورد زیرساختهای موجود در مرز مهران نیز گفت: زیرساختها نسبت به گذشته بهتر شده البته همچنان پاسخگوی کامل نیازها نیست.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نمایشگاه تجهیزات پلیسی اظهار کرد: امروز این نمایشگاه با حضور وابستگان نظامی کار خود را آغاز کرده و طی چهار روز ادامه خواهد داشت و امیدواریم که بتوانیم از این تعامل و تبادل اطلاعات استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه امروز پلیس ایران آماده انتقال تجربیات خود به کشورهای دیگر است، ادامه داد: بنای ما در تولید تجهیزات ایمنی و امنیتی تکیه‌بر داخل و استفاده از توان مخترعان داخلی است.

سردار اشتری در مورد تجهیزات مورداستفاده از سوی پلیس گفت: حدود 99 درصد از تجهیزات پلیس تولید داخل است.

منبع؛ ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *