هیأت مورد حمایت ریاض مسؤول هرگونه شکست مذاکرات ژنو است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵


هیأت مورد حمایت ریاض مسؤول هرگونه شکست مذاکرات ژنو است

بشار جعفری:

  هیأت مورد حمایت ریاض مسؤول هرگونه شکست مذاکرات ژنو است

   اسد به وعده خود عمل کرد

 

 

رئیس هیأت اعزامی دمشق در مذاکرات ژنو، هیأت مخالفان مورد حمایت ریاض را مسؤول هرگونه شکست مذاکرات ژنو دانست.

به نقل از شبکه خبری المیادین، بشار جعفری، رئیس هیأت اعزامی دمشق به مذاکرات ژنو در کنفرانس مطبوعاتی گفت: هیأت مخالفان مورد حمایت ریاض مسؤول شکست مذاکرات ژنو هستند. بیش‌تر اعضای این هیأت تروریست هستند. ما اسناد و مدارکی در این‌باره داریم. این تروریستها به اسراییل می‌روند و از حمایت اسراییلیها برخوردار هستند.

بشار جعفری تأکید کرد: تعدادی از اعضای هیأت ریاض از جولان اشغالی به نفع اسراییل دست کشیده‌اند. برخی از اینها با قطر و عربستان علیه سوریه دوست شده‌اند.

وی تأکید کرد: جنگی که سوریه علیه تروریسم انجام می‌دهد، فصلی نیست بلکه ما همواره علیه تروریسم می‌جنگیم. ما از همان روز اول بحران اولویت را به مبارزه با تروریسم دادیم.

بشار جعفری به آزادی شهر باستانی تدمر (پالمیرا) اشاره کرد و گفت: بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه به وعده خود وفا کرد و این شهر آزاد شد. ما از همگان می‌خواهیم به این شهر بیایند. ساکنان تدمر به زودی به این شهر باز می‌گردند. هم‌پیمانان روسی ما که با ما علیه داعش می‌جنگند، شرکای ما در آزادی تدمر هستند.

وی حضور نظامی ترکیه در خاک روسیه را «تجاوز نظامی» دانست و گفت: ما از حق خود در استفاده از تمامی ابزارهای قانونی برای بیرون راندن نیروهای ترکیه از کشورمان استفاده می‌کنیم. منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *