ضرورت توجه به درآمدهای غیرشهریه‌ای‌ در دانشگاه آزاد

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۵


ضرورت توجه به درآمدهای غیرشهریه‌ای‌ در دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد:

ضرورت توجه به درآمدهای غیرشهریهای در دانشگاه آزاد

607513243

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام خبر افزایش خدمات کیفی و کمی در حوزه ساها (سامانه آزمایشگاههای همکار آزاد) اعلام کرد: تمام نقاط قوت و ضعف در این حوزه پایش شده و با انجام کارشناسیهای لازم خدمات ساها در استان گستردهتر میشود.

 مهدی باقری در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور روسای شورای تخصصی و روسای واحدهای استان برگزار شد ضمن تأکید بر مبحث درآمدزایی در حوزه گسترش طرح ساها، گفت: تمام واحدها موظفند تجهیزات و خدمات خود را در حوزه ساها به درستی مدیریت کرده و آن را به جامعه معرفی کنند و با قدرت و جدیت توسعه دهند.

وی تهیه کتابچه ساها و نگارش تمام خدمات قابل ارایه را در آن مفید و ضروری خواند و افزود: با این برنامه‌ریزی و معرفی دستاوردها در حوزه ساها، دادن انواع خدمات آزمایشگاهی، لابراتواری و کارگاهی باید به جامعه هدف معرفی شود تا بتوان مشتریان خوبی را در این حوزه جذب کرد.

باقری با ابراز رضایت از وضعیت دریافت سند املاک و مستغلات دانشگاه در استان هرمزگان تاکید کرد: دریافت سند برای املاک دانشگاه از موارد مهم است که باید به آن توجه ویژه شود و روسای واحدها وظیفه دارند تا شخصی آشنا به امور حقوقی را مسؤول دریافت سند املاک خود کنند و نتیجه را سریعا به دبیرخانه هیات امنا گزارش دهند.

دبیر هیأت امنای استان هرمزگان توجه به درآمدهای غیرشهریه‌ای را از دیگر دغدغه‌های جامعه دانشگاهی دانست و خواست تا این مهم به سرعت مورد پیگیری قرار گیرد و گزارش آن به‌صورت دوره‌ای به مرکز استان اعلام شود تا پشتیبانی و کمک لازم از طرف مرکز استان انجام شود.

وی هم‌چنین با اشاره به بودجه سال 96 گفت: مبحث بودجه به عنوان فاکتور مهم در برنامه‌ریزی مالی مورد نظر است و باید بسیار دقیق و سنجیده در جلسات واحد، پیگیری و به خوبی برنامه‌ریزی شود تا هنگام ارایه آن در شورای استان آنالیز خوبی از طرف روسای واحدها انجام شود و هیچ‌گونه ابهامی در آن وجود نداشته باشد.

باقری وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و گفت: پیشرفت پروژه‌های عمرانی در چارچوب برنامه‌های زمان‌بندی انجام گرفته و رضایت بخش است و لازم است تا این مهم به همین شکل استمرار یابد.

به گزارش ایسنا، رییس دبیرخانه هیات امنای استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به مصوبات شورای اداری استان خواستار توجه ویژه به این مصوبات شد و گفت: تمام این مصوبات باید پیگیری و اجرایی شود و هیچ بهانه‌ای در زمان اجرا قابل قبول نیست.

محسن دهقانی توجه به برنامه‌های پیش‌بینی بودجه سال 95 را مهم خواند و تأکید کرد: در فرایند تنظیم بودجه باید دقت لازم و انجام دقیق کار کارشناسی توام با هم انجام شود.

وی مصوبات رشته‌های تحصیلی و اجرایی کردن آن را نیز از دیگر مصوبات دانست و عنوان کرد: این مهم باید در همه واحدها مدنظر قرار گرفته باشد و به مرحله اجرایی در آمده باشد.

منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *