سازمان بازرسی از فساد مالی در فوتبال نمی‌گذرد

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۵


سازمان بازرسی از فساد مالی در فوتبال نمی‌گذرد

سازمان بازرسی از فساد مالی در فوتبال نمیگذرد

 11

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در حال بررسی بحث فساد مالی در فوتبال است و از این موضوع به راحتی عبور نمیکند.

ناصر سراج، مسایل مالی در فوتبال کشور را «بسیار بد» ارزیابی و خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان بازرسی در فدراسیون فوتبال و باشگاههای دولتی مستقرند. وی در پاسخ به این سؤال که آیا این سازمان در بحث فساد اخلاقی در برخی آموزشگاههای فوتبال وی‍ژه کودکان و نوجوانان هم ورود می‌کند یا نه، گفت: وارد این مسایل در فوتبال نمی‌شویم و از آنجا که بیش‌تر باشگاه‌های فوتبال خصوصی است متأسفانه سازمان بازرسی حق ورود ندارد. سراج در عین حال خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی با این همه، هم در رابطه با مبلغ و هم در رابطه با مسایل خود افراد در حال بررسی موضوعات است و در تیپ دولتی درباره مسایل مالی و املاک ورود می‌کند.

پرونده فساد در فوتبال موضوعی است که بحث آن حدود 2 سال پیش در سازمان بازرسی مطرح شد و در زمان حاضر هم نیروهای این سازمان در فدراسیون فوتبال و باشگاههای دولتی مستقرند. اخیراً خبرهایی مبنی بر وقوع فساد اخلاقی در برخی باشگاههای خصوصی ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده است و والدین نسبت به این موضوع ابراز گلایه کرده‌اند.

در همین راستا و بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال، نشست هم‌اندیشی راهکارهای پیش‌گیری و مبارزه با فساد در فوتبال توسط نهادهای نظارتی و با همکاری این فدراسیون از ساعت 8:30 روز پنج‌شنبه 16 دی‌ماه در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود. این نشست با حضور جمعی از پیشکسوتان، مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار و یکی از اهداف آن احصای مصادیق فساد و راههای پیش‌گیری و مبارزه با آن است. منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *