دعوت از خانواده دانشگاه آزاد برای مشارکت گسترده در انتخابات

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


دعوت از خانواده دانشگاه آزاد برای مشارکت گسترده در انتخابات

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با دعوت از خانواده 30 میلیون نفری دانشگاه آزاد برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ابراز امیدواری کرد که انتخابات 29 اردیبهشت نمایش اقتدار ملی و حماسه سیاسی در حمایت از نظام مردمسالاری دینی باشد.

دکتر علی محمد نوریان با اشاره به بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری از تمام رؤسای واحدهای دانشگاهی در استان‌ها و سایر استان‌ها خواست در جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر اتنخابات و مشارکت گسترده به خصوص خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی که به همراه خانواده‌شان حدود 30 میلیون نفر می‌شوند، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

دکتر نوریان با تاکید بر این‌که سیاست اصولی رئیس هیات مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پایگاه سیاسی و ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیست، از تمام مسؤولین و رؤسای واحدهای دانشگاهی خواست تا امکانات مالی و سخت افزاری و نرم افزاری خود را به نفع هیچ کدام از نامزدها و یا ستادهای انتخاباتی بکار نگیرند.

وی در پایان تاکید کرد: هیات‌های نظارت بر تشکل‌های سیاسی دانشگاه با سعه صدر در برگزاری مراسم‌های انتخاباتی ضمن رعایت قوانین مربوطه حداکثر همکاری را داشته باشند تا خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه دینی و میهنی تأثیرگذار خود را در این آزمون مهم سیاسی در کشور ایفا کند.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *