دروس دینی ویژه دانشجویان علمی کاربردی تألیف می‌شود

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵


دروس دینی ویژه دانشجویان علمی کاربردی تألیف می‌شود

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی:

دروس دینی ویژه دانشجویان علمی کاربردی تألیف می‌شود

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گفت: ذات دانشگاه علمی کاربردی، «کاربردی» است، لذا این دانشگاه در عرصه قرآنی نیز تلاش دارد که قرآن را به متن زندگی مردم بیاورد و کاربردی کند.
به همت مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه، قرار است که دروس دینی این دانشگاه ویژه دانشجویان علمی کاربردی تألیف شود تا تأثیر قرآن و دین در تمام رشته‎ها مشخص شود. همچنین در آینده نزدیک تمام مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی دراین طرح دینی شرکت می‌کنند و علوم دینی را به رشته‎های دانشگاهی تزریق می‌کنند.  دکتر محمدحسین امید روز پنجشنبه در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) در قم، گفت: بیش از چهار درصد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه شرکت کرده‎اند.
وی افزود: خوشبختانه جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با فعالیت‎های این حوزه آشنا هستند؛ در ماه گذشته با تصویب هیأت امنای دانشگاه علمی کاربردی اولین مرکز قرآن و عترت در یک مرکز دانشگاهی دراین دانشگاه ایجاد شد. سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: از قاریان سبعه 6 نفر ایرانی هستند؛ از این هفت نفر، شش نفر شیعه هستند پس این تهمت ناروایی است که به شیعیان و ایرانیان واردشده است؛ ایرانی‎ها از بدو تدین به اسلام با قرآن و اهل‌بیت (ع) مأنوس بودند.
دکتر امید در ادامه اظهار کرد: پس از فراز و نشیب‎هایی در تاریخ معاصر و در زمان شاهان طاغوت خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری فرهنگ قرآنی در کشور توسعه‌یافته است و در تمام شئون در حال گسترش است.
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با 24 شهید مدافع حرم در عرصه جهاد و ایثارگری نیز پیشگام است که امیدواریم روح ایمان و جهاد در جان همه دانشجویان در سطح کشور تسری پیدا کند منبع: ایسناconcept-of-religion


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *