ثبت حدود ۱۰۰۰ مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش کانادا طی سال گذشته

دسته: حقوق در سایر جوامع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۵


ثبت حدود ۱۰۰۰ مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش کانادا طی سال گذشته

Canadian soldiers of Ist Bataillon, Royal 22nd Regiment along with U.S soldiers stand during a ceremony marking the Canadian handover of forward fire base Masum Ghar to U.S. forces in Panjwaii district in Kandahar province southern Afghanistan, Tuesday, July 5, 2011.Canadian combat operations ended this week. Canada will transfer to a non-combat training role with up to 950 soldiers and support staff to train Afghan soldiers and cops in areas of the north, west and Kabul.(AP Photo/Rafiq Maqbool)

ثبت حدود ۱۰۰۰ مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش کانادا طی سال گذشته

به نقل از رویترز، تازهترین بررسی و تحقیق حاکی است که 27 درصد زنان در نیروهای مسلح کانادا در طول دوران خدمت با آزار و اذیت و تجاوز جنسی روبهرو میشوند.

این گزارش نشان می‌دهد که طی سال 2015 میلادی بیش از 960 نفر از پرسنل ارتش کانادا قربانی آزار و اذیت جنسی شده‌اند. این گزارش افزود: 1.7 درصد نیروهای عادی ارتش کانادا در 12 ماه گذشته با آزار و اذیت جنسی روبه‌رو شده‌اند که این رقم تقریباً دو برابر نرخ آزار و اذیت جنسی در بین سایر اقشار و نیروهای شاغل در این کشور به شمار می‌رود.

این بررسی هم‌چنین نشان می‌دهد که زنان شاغل در ارتش کانادا 4 برابر بیشتر از مردان در معرض آزار و اذیت جنسی در سال گذشته بوده‌اند. زنان 15 درصد افراد شاغل در نیروهای مسلح کانادا را شامل می‌شوند. جاناتان وینس رئیس ستاد کل ارتش کانادا در این باره تأکید کرد: رفتار مضر جنسی یک مشکل جدی در ساختار نیروهای مسلح ماست. ما این مسأله را می‌دانیم و برای مقابله با آن تلاش می‌کنیم. من بیشتر از هر کس دیگری انگیزه لازم برای ریشه‌کن کردن این رفتار را در بین نیروهای مسلح کانادا دارم. منبع: تسنیم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *