تشکیل هیأت ویژه رسیدگی به واگذاری املاک خاص در تهران

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۵


تشکیل هیأت ویژه رسیدگی به واگذاری املاک خاص در تهران

دادستان کل کشور خبر داد

تشکیل هیأت ویژه رسیدگی به واگذاری املاک خاص در تهران

 

 

دادستان کل کشور از تشکیل هیأت ویژه رسیدگی به واگذاری املاک خاص در تهران خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در طول یک ماه بررسی را به پایان و به اطلاع رییس قوه قضاییه و مردم برسانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری با اشاره به تشکیل هیأت ویژه رسیدگی به واگذاری املاک خاص در تهران، اظهار کرد: از امروز این هیأت تشکیل خواهد شد تا موضوع را ازنظر صیانت از حقوق عمومی و بیت‌المال و حقوق اشخاصی که بی‌پایه به آنها اتهام زده می‌شود درحالی‌که جرم و محکومیت آنها قطعی نیست، بررسی کند.

وی ادامه داد: از تمام رسانه‌ها و مسؤولان سایتها تقاضا دارم از نشر هرگونه مطلب و خبر غیر موثق که منجر به تشویش اذهان عمومی می‌شود، خودداری کنند به‌ویژه که چنین رفتاری دور از شأن رسانه‌ها در نظام اسلامی است.

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه در صورت احراز تخلف با متخلفان قطعاً برخورد می‌کنیم، گفت: از دادستانهای تهران و سراسر کشور نیز تقاضا دارم درصورتی‌که سایتهای حوزه‌های متبوع آنها نیز موارد قانونی را رعایت نکنند، به‌طورجدی برخورد کنند. منتظری خاطرنشان کرد: اگر فردی متخلف باشد، طبق مقررات مجازات می‌شود اما اگر تخلفی در کار نباشد، نباید با آبروی افراد و مدیران جامعه در رسانه‌ها بازی شود، بنابراین رعایت اخلاق اسلامی مهم است.

وی درباره زمان پایان بررسی این موضوع نیز گفت: تلاش می‌کنیم در طول یک ماه بررسی را به پایان و به اطلاع رییس قوه قضاییه و مردم برسانیم.

منتظری گفت: موضوع را از سازمان بازرسی کل کشور نیز پیگیری خواهیم کرد که از چه طریقی نشر پیداکرده و آیا عواملی دخیل بوده یا قصور و تقصیری بوده است و اگر فردی مقصر باشد، دستگاه قضا به آن رسیدگی خواهد کرد. دادستان کل کشور در خصوص ابلاغ رییس قوه قضاییه به دادستان کشور برای رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای شهر تهران، گفت: با توجه به ابلاغ رییس قوه قضاییه و همچنین تقاضانامه شهردار تهران، اقداماتی را دراین زمینه آغاز کرده‌ایم.

منبع: روزنامه حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *