تشریح آخرین وضعیت لوایح قضایی

دسته: رویداد حقوقی , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۵


تشریح آخرین وضعیت لوایح قضایی

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری:

  تشریح آخرین وضعیت لوایح قضایی

%d8%aa%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%ad-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%b6%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%84%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%ad-%d9%82%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c

  تعیین تکلیف لوایح قضایی پس از بررسی لایحه بودجه

میرکوهی آخرین وضعیت لوایح قضایی ازجمله آیین دادرسی تجاری، قضا زدایی و … را تشریح کرد و گفت: رسیدگی و تعیین تکلیف لوایح قضایی پس از بررسی برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه خواهد بود.

عبدالعلی میرکوهی در ارتباط با آخرین وضعیت لوایح قضایی گفت: با توجه به این‌که مجلس در حال بررسی برنامه ششم توسعه است و از طرفی پس از پایان این مهم، کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل خواهد شد لذا بررسی و تعیین تکلیف لوایح قضایی در این زمان ممکن نیست. میرکوهی به لایحه آیین دادرسی تجاری اشاره کرد و گفت: این لایحه به کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی ارجاع شده و در نوبت رسیدگی است. وی در ارتباط با لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان تصریح کرد: تعدادی از مواد این لایحه در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس موردبررسی قرار گرفت. میرکوهی افزود: لایحه قضازدایی در کمیسیون فرعی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت و در نوبت رسیدگی کمیسیون قضایی قرار دارد. میرکوهی افزود: بسیاری از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و سایر حقوقدانان بر روی این لایحه اجماع نظر دارند و معتقدند خیلی از موارد را می‌توان جرم‌زدایی یا قضا زدایی کرد.

منبع: میزان

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *