برخورد با ده نفر دو تابعیتی شاغل در مناصب دولتی

دسته: آخرین مطالب , رویداد حقوقی , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵


برخورد با ده نفر دو تابعیتی شاغل در مناصب دولتی

با اعلام دادستانی کل،  در دستور کار وزارت اطلاعات قرار گرفت:

برخورد با ده نفر دو تابعیتی شاغل در  مناصب دولتی

 

 

 

510994213

دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دو تابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد. به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور حجتالاسلاموالمسلمین منتظری با اعلام این خبر گفت: صبح دوشنبه همین هفته فهرست اسامی افراد دو تابعیتی را به وزارت اطلاعات فرستادیم. دادستان کل کشور تعداد این افراد را بیش از 10 نفر اعلام کرد و گفت: یکی از منابع معتبر، فهرستی از اسامی دو تابعیتی را در اختیار ما قرار داده و افرادی را معرفی کرده بود که من در سخنانی از دولت خواستم با اینها برخورد کند.

وی افزود: وزیر محترم اطلاعات اعلام کرده بودند که فهرستی به ما نرسیده است که به دنبال آن، فهرست را دوشنبه صبح برای وزارت اطلاعات در قالب نامه طبقه‌بندی‌شده فرستادیم و امیدواریم بررسی دقیق کنند و اگر مستنداتی هم می‌خواهند اعلام کنند تا در اختیارشان بگذاریم که به‌صورت قانونی با آنها برخورد شود. دادستان کل کشور با اعلام این‌که “آن منبع معتبر تأکید کرده که اسامی مستند و معتبر است، لکن خودم اسناد را ندیده‌ام” افزود: مؤسسات و مراکزی که این افراد در آن شاغل هستند در آن لیست مشخص و اعلام‌شده که در مراکز و مناصب دولتی هستند و به‌هرحال این وزارت اطلاعات است که باید بررسی کند.

منتظری با تأکید بر این‌که اشتغال دو تابعیتیها طبق قانون در مراکز اجرایی و دولتی ممنوع است گفت: امیدواریم وزارت اطلاعات این موارد را به‌خوبی بررسی کند چون به‌هرحال دو تابعیتیها معمولاً موضوع را کتمان می‌کنند و آن را افشا نمی‌کنند و این دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی هستند که باید آن را بررسی کنند.
منبع: وب‌سایت رسمی دادستانی کل کشور


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *