افزایش پاسخگویی مسؤولین به دانشجویان در سال تحصیلی جدید

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۵


افزایش پاسخگویی مسؤولین به دانشجویان در سال تحصیلی جدید

معاون فرهنگی وزیر علوم خبر داد:

افزایش پاسخگویی مسؤولین به دانشجویان در سال تحصیلی جدید

سید ضیا هاشمی- معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه‌های این معاونت در سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید دعوت از مسؤولین برای حضور بیشتر در دانشگاهها و پاسخگویی به دانشجویان بیشتر از گذشته خواهد بود.

دکتر سید ضیا هاشمی، با تأکید بر اینکه برنامه‌های جاری این معاونت در سال تحصیلی جدید همانند سالهای گذشته اجرا خواهد شد، افزود: برنامه‌های جاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سال تحصیلی جدید نه‌تنها طبق روال همیشه، بلکه به‌صورت گسترده‌تر ادامه خواهد داشت.

وی در مورد برنامه ویژه معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم توضیح داد: برنامه ابتکاری و ویژه معاونت فرهنگی اجتماعی در سال تحصیلی جدید، توسعه، گفت‌وگو و تبادل‌نظر و فراهم کردن زمینه برای تبادل و گفت‌وگوی بیش‌ازپیش تشکلها و فعالان دانشجویی با یکدیگر است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم تصریح کرد: همچنین ارتباط تشکلها و فعالان دانشجویی با مسؤولان دانشگاه و سایر مسؤولان دولتی امسال در قالب برگزاری جلسات، میزگردها، توسعه کرسیهای آزاداندیشی و دعوت کردن از مسؤولین برای حضور بیشتر در دانشگاه‌ها و پاسخگویی به دانشجویان بیشتر از گذشته خواهد شد.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *