شناسایی و دستگیری عوامل داعش در استان سمنان

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۵


شناسایی و دستگیری عوامل داعش در استان سمنان

شناسایی و دستگیری عوامل داعش در استان سمنان

استاندار سمنان از دستگیری و کشف مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهک تروریستی داعش دراین استان در ماههای گذشته خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری این عوامل داعش حکایت از هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی دارد.
محمدرضا خباز در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت این استان با اشاره به در نطفه خاموش شدن تحرکات گروهک تروریستی داعش در برخی استانها ازجمله استان سمنان، از آن به‌عنوان نشانه اقتدار ایران اسلامی یادکرد و اظهار داشت: عوامل گروه تروریستی داعش در برخی نقاط کشور تلاشهایی برای ضربه زدن به کشور ما داشتند اما با هوشیاری و تیزبینی مسؤولان و نیروهای امنیتی و نظامی هرگز به توفیقی دست پیدا نکردند.
وی به دستگیری شماری از عقبه تکفیریها و کشف مهمات از آنها در برخی استانهای کشور اشاره و تصریح کرد: در سمنان نیز پیش‌ازاین تلاشهای صورت گرفته بود که با هوشیاری و اقدام بهنگام این تلاشها در نطفه خاموش شد.
استاندار سمنان بابیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزود: امروز در سایه جان‌فشانیها و رشادتهای آنهاست که ما در امنیت کامل به سر می‌بریم و ایران جزیره ثبات در منطقه ناامن خاورمیانه است.
وی با تجلیل از وحدت و اتحاد بین همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور گفت: همین اتحاد و وحدت است که مجال هرگونه تحرک را از دشمنان اسلام گرفته و کشور در امنیت کامل به سر می‌برد.
خباز بابیان اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی و ملت ایران بوده ادامه داد: گروه تروریستی داعش نیز همه توان خود را دراین سالها برای ضربه زدن به ایران به‌عنوان آورد اما موفق نشد و همه نقشه‌های آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی و مسؤولان نظام نقش بر آب شد.
این مقام ارشد اجرایی از امنیت به‌عنوان شرط لازم برای رشد و توسعه هر کشور نام برد و افزود: همین امنیت امروز که سبب شده همه ما با خیال آسوده برای سال آینده و تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم برنامه‌ریزی کنیم نتیجه و حاصل خونهای پاک شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم است.
استاندار سمنان به تجلیل از رشادتهای شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: رشادتها و جان‌فشانیهای مدافعان حرم در کیلومترها دورتر از کشور سبب شده که ما در داخل از امنیت برخوردار باشیم.
وی از شهدای مدافع حرم به‌عنوان مبارزان خط مقدم جبهه مقاومت نام برد و تصریح کرد: همین رشادتها باعث شد تروریستها و تکفیریها نتوانند در داخل کشور به امنیت مردم ضربه بزنند.
خباز در بخش دیگری از سخنان خود، تحصیل و رشد علمی را وظیفه و رسالت دانش‌آموزان دانست و افزود: شما دانش‌آموزان باید با علم‌آموزی و تزکیه نفس، دین خود به این شهدای والامقام را ادا کنید. منبع: آخرین خبر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *