زندان و جریمه نقدی برای عمره گذاران!

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۵


زندان و جریمه نقدی برای عمره گذاران!

زندان و جریمه نقدی برای عمره گذاران!

 992745430

عربستان سعودی عمره گذاران را به زندان و جریمه نقدی در صورت تأخیر در خروج از این کشور تهدید کرد.

اداره کل گذرنامه‌ها در عربستان سعودی، روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای به عمره گذاران هشدار داد که به مدت حضورشان در عربستان پایبند باشند و از تأخیر در خروج از این کشور خودداری کنند، زیرا این کار به‌مثابه نقض قوانین اداره گذرنامه خواهد بود.

در این بیانیه تهدید شده است که عمره گذاران در صورت تأخیر در خروج از کشور با مجازاتی مواجه خواهند شد که از میان آنها می‌توان به جریمه نقدی بالغ‌بر 50 هزار ریال سعودی و هم‌چنین شش ماه زندان و اخراج از عربستان اشاره کرد.

اداره کل گذرنامه در عربستان هم‌چنین از مردم این کشور خواست از پناه دادن به عمره گذارانی که مهلت روادید آنها پایان‌یافته است خودداری کنند و به آنها کار ندهند و هیچ کمکی که آنها را درماندن در عربستان یاری کند، به آنان نکنند.

این اداره به کسانی که به این‌گونه افراد کمک می‌کنند نیز هشدار داده است که آنها را تا 100 هزار ریال سعودی جریمه یا شش‌ماه زندانی خواهد کرد.

در این بیانیه هم‌چنین از شرکتها و مؤسسه‌های خدمات عمره درخواست شده است تأخیر عمره گذاران در خروج از کشور را به مقامات، ابلاغ کنند، در غیر این صورت، با مجازاتی بالغ‌بر 100 هزار ریال سعودی مواجه خواهند شد. منبع: قانون آنلاین


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *