گزیده مطبوعات

دسته: گزیده مطبوعات
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵


گزیده مطبوعات

گزیده مطبوعات

1358

جوان

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی اولین عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است که تأیید کرده توافق هسته‌ای ایران با 1+5 نقصهایی دارد و اگر تیم مذاکره‌کننده در تنظیم برجام دقت بیشتری می‌کرد، طرف آمریکایی نمی‌توانست از آن سوء‌استفاده کند.

آرمان

این روزنامه در گزارشی با عنوان «جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با ناطق نوری» با اشاره به توصیه شیخ نور به یافتن گزینه‌ای غیر از روحانی برای انتخابات ۹۶ نوشت: دلواپسان این جمله را چنین تعبیر می‌کنند که ناطق نوری قصدی برای حمایت از روحانی ندارد که این تفسیر بسیار ساده‌لوحانه است، چراکه اگر نگاهی به اظهارات و رفتارهای ناطق نوری شود، این نتیجه حاصل خواهد شد که ناطق نوری گزینه‌ای برتر از روحانی در شرایط
کنونی سراغ ندارد که درصدد حمایت از او باشد.

رسالت

فولادگر نماینده اصفهان در مجلس گفت: رشد اشتغال در دولت روحانی صفر بوده است.

شرق

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به مسئله بانک دی اشاره کرد و گفت: به‌محض اعلام خطا دراین بانک دولت تصمیم گرفت مدیر آن را برکنار کند.

همشهری

این روزنامه در مطلبی با عنوان «هزینه گزاف آسمان دودی» به بررسی هزینه‌های آلودگی هوا برای اقتصاد کشور پرداخت و نوشت: آلودگی هوا هرسال 80 هزار میلیارد تومان به اقتصاد کشور خسارت وارد می‌کند.
– سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس‌راه کشور بابیان اینکه ترافیک جاده چالوس به منظره‌ای عادی برای شهروندان تبدیل‌شده گفت: دراین مسیر و در ایام عادی روزانه 16 هزار دستگاه خودرو و در اوج تردد تا 25 هزار دستگاه خودرو قادر به تردد از این مسیر خواهند بود.
-باوجوداینکه بر اساس آمار موسسه سینما شهر، 105 هزار و 129 سالن سینما و 17 هزار و 166 سالن نمایش فیلم در مجتمعهای فرهنگی سراسر کشور فعال است، اما مردم 293 شهرستان ایران نمی‌توانند تماشاگران را همراهی کنند.

کیهان

همین جماعت که مردم را در فیشهای نجومی نامحرم می‌دانند، همینها که مردم را در انعقاد FATF نامحرم می‌دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده‌اند، حالا برای شفافیت و مبارزه با پول‌شویی گریبان‌چاک می‌کنند! … گویی همه امور کشور تحت تأثیر این پول‌شویی موهوم قرارگرفته …حالا رسانه‌هایی دم از پول‌شویی می‌زنند که چندی پیش از شهرام جزایری پول می‌گرفتند والا مستقیم و غیرمستقیم از ارشاد و مناطق آزاد و …! درحالی‌که خودشان بهتر از هرکسی می‌دانند که رگ و ریشه رسانه‌شان از پول بیت‌المال و منابع مشکوک است.

ایران

محسن صفایی فراهانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مطلبی با عنوان «50 درصد اقتصاد کشور نظارت بردار نیست» معتقد است که ریشه پرداختهای نامتعارف، به شیوه کار نهادهای عمومی غیردولتی بازمی‌گردد، نهادهایی که 50 درصد اقتصاد ایران را در اختیاردارند، بی‌آنکه نظارتی بر آنان اعمال شود.

آفتاب یزد

    این روزنامه در گزارشی با عنوان «اعتماد مجدد به روس‌ها!» به توافق روسیه و ایران برای احداث واحد دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر پرداخت و به نقل از علی خرم نوشت: می‌توانستیم در فازهای دوم و سوم از فنّاوریهای غربی در ساخت نیروگاه استفاده کنیم، با این کار لااقل برای خودمان فرصت این مقایسه پیش می‌آمد که بین طرف غربی و روسی کدام بهتر هستند.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *