گذری در خبرگزاریها

دسته: گزیده مطبوعات
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۵


گذری در خبرگزاریها

گذری در خبرگزاریها

741085649

ایرنا

جام جهانی فوتسال کلمبیا/ایران به جمع چهار تیم برتر دنیا پیوست/ دو گام مانده به قهرمانی. شاگردان محمد ناظم الشریعه با انجام یک بازی درخشان، هجومی و تماشایی موفق شدند در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی فوتسال کلمبیا، تیم پاراگوئه را 4 بر 3 در وقتهای اضافه شکست داده و برای بار دوم به جمع چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کنند.
_هشدار رئیس‌جمهوری اکوادور: اوپک در صورت عدم توافق بر سر تثبیت بازار نفت فرومی‌پاشد. رافائل کوریا رئیس‌جمهوری اکوادور روز شنبه ابراز امیدواری کرد که کشورهای عضو اوپک در نشست آتی خود در الجزایر بر سر تثبیت بازار نفت به توافق برسند و هشدار داد که در صورت عدم توافق ‘ خطرات جدی ‘ این سازمان را تهدید خواهد کرد.

فارس

روحانی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ا ن بی سی» آمریکا: ترساندن بانکهای جهان برای همکاری با ایران تخلف بزرگ آمریکا است/ نتیجه بمباران اخیر سوریه توسط آمریکا، تقویت داعش است رئیس‌جمهور، ترساندن بانکهای جهان برای همکاری با ایران را تخلف بزرگ آمریکا در مسیر اجرای برجام دانست و گفت: در تعهدات بین‌المللی اگر یک‌طرف به تعهد خود عمل نکند، به این معناست که آن تعهد نمی‌تواند دوام داشته باشد.
_بشارتی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: یکی از بستر‌های نفوذ، عواطف افراد نسبت به فرزندانشان است/ آل سعود زبان نمی‌فهمد/ اگر آمریکا لبخند زد باید به خودمان شک کنیم مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه نمی‌شود با این آمریکا کنار آمد، گفت: به فرموده امام (ره) اگر آمریکا روزی به ما لبخند زد، باید یا در ماهیت آمریکاییها شک کنیم یا خودمان.

ایسنا

ظریف: سعودیها به آب‌وآتش می‌زنند تا حمایت آمریکا را از دست ندهند وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رفتار برخی از کشورهای منطقه مثل سعودیها چنین است که به آب‌وآتش می‌زنند تا حمایت آمریکا را از دست ندهند و مدام با آمریکاییها لابی می‌کنند چون تمام مشروعیت و حیات خود را وابسته به چتر حمایت آمریکا می‌دانند.
_نهاوندیان: امروز اروپاییها در مقابل آمریکا با ما هم‌صدا هستند رئیس‌ دفتر رییس جمهور گفت: در موضوع برجام اروپاییهایی که زمانی مقابل ایران بودند، امروز همانند ایران به آمریکاییها نقدهایی وارد می‌کنند.

میزان

مشاور دادستان کل کشور در گفت‌وگوی تفصیلی با میزان مطرح کرد واقعیت اعدامهای سال 67/فرمان قابل‌تأمل شهید لاجوردی/فحشای سازمان‌یافته در خانه‌های تیمی منافقین/ماجرای ترور غم‌انگیز یک زن باردار/ ردپای سیا در مرگ موسی خیابانی!
سردار سنایی راد در گفت‌وگوی تفصیلی با میزان: برخی از داخل، در جنگ 8 ساله به عراق اطلاعات می‌دادند/هر دو فرزند من اصرار دارند به سوریه بروند/هدف پایانی داعش «ایران» بود/ برخی از صحبتهای سیاسیون به‌منظور انتقال پیام به خارج از کشور است


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *