چشمک لوفت‌هانزا به ایرلاینهای ایرانی

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۴ آبان ۱۳۹۵


چشمک لوفت‌هانزا به ایرلاینهای ایرانی

چشمک لوفتهانزا  به ایرلاینهای ایرانی

نایبرئیس اجرایی لوفتهانزا معتقد است در صورت فراهم شدن برخی از پیششرطهای لازم امکان ارتباط و همکاری مستقیم میان این شرکت آلمانی با ایرلاینهای ایرانی وجود خواهد داشت.

epa03387684 Planes of airline Lufthansa sit on a runway of the airport in Duesseldorf, Germany, 07 September 2012. 'The Independent Flight Attendants' Organization (UFO) has once again called on Lufthansa stewards and stewardesses to strike. EPA/FEDERICO GAMBARINI

ینس بیشوف، درباره تغییرات به وجود آمده در جایگاه صنعت هوایی ایران و احتمال قدرت گرفتن دوباره ایرلاینها ایرانی، اظهار کرد: ما به‌طورجدی نسبت به این تغییرات خوش‌بین هستیم و در این مسیر قطعاً از افزایش همکاریها استقبال خواهیم کرد.

به گفته وی این شرکت آلمانی در حال حاضر نیز رابطه بسیار خوبی با ایران ایر در چند حوزه هوایی دارد و این موضوع برای لوفت‌هانزا اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

نایب‌رئیس اجرایی لوفت‌هانزا بابیان اینکه امکان توافقهای جدی این شرکت با ایرلاینهای ایرانی برای تبدیل‌شدن به یک متحد منطقه‌ای وجود دارد، تصریح کرد: لوفت‌هانزا در حال حاضر با چند ایرلاین‌ از آمریکا شمالی و کانادا گرفته تا سنگاپور و ژاپن در قالب یک گروه و تیم مشارکتی فعالیت می‌کند و از اضافه شدن ایرلاینهای ایرانی به این چارچوب استقبال خواهند کرد.

بیشوف اضافه کرد: البته افزایش همکاریها منوط به برنامه‌ها و مقاصد پروازی است که ایرلاینهای ایرانی تعریف خواهند کرد. درصورتی‌که ایران ایر به‌عنوان شرکتی که در حال حاضر نیز با لوفت‌هانزا در ارتباط است، مسیرهای پروازی خود را نهایی کند، امکان افزایش ارتباطها وجود خواهد داشت.

به گفته وی این شرکت به بازار ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای منطقه نگاه می‌کند و برای افزایش حضور خود در این بازار برنامه‌ریزی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت لوفت‌هانزا که در حال حاضر بزرگ‌ترین ایرلاین اروپایی به‌حساب می‌آید چند روز قبل در قالب مراسمی شصتمین سال حضور خود در آسمان ایران را جشن گرفت.

این شرکت آلمانی که در طول سالهای تحریم نیز پروازهای خود به ایران را قطع نکرد، پس از لغو تحریمها تعداد پروازهای خود را به 27 پرواز هفتگی رساند.

حدود دو ماه قبل اصفهان نیز به‌عنوان دومین مقصد هوایی لوفت‌هانزا در ایران کار خود را آغاز کرد.

منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *