پیگیر مشکلات مردم خوزستان و سیستان هستیم

دسته: غیر حقوقی , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۵


پیگیر مشکلات مردم خوزستان و سیستان هستیم

رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی تأکید کرد:

 پیگیر مشکلات مردم خوزستان و سیستان هستیم

 

697537816  مسأله ریزگردها همچنان مسأله مهم کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مشکلات مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان که با ریزگردها و گردوغبار مواجه شدند تأکید کرد.

علی لاریجانی در آغاز نشست مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت جوی و آلودگی هوا ناشی از گردوغبار و ریزگردها در استانهای خوزستان و سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای اخیر هم به دلیل نزولات آسمانی بسیار که باید شاکر خداوند باشیم؛ در مناطقی از کشور به‌ویژه مناطق شمالی کشور شرایط خاصی برای مردم به وجود آمده است و هم طوفانها و ریزگردها در سیستان و بلوچستان و خوزستان مردم را دچار مشکلاتی کرده است.

وی با بیان این‌که با معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص حل مشکلات مردم این منطقه بحث مفصلی شد که قرار شد جلسه‌ای داشته باشند و طرفهای مختلف را از بخشهای مختلف دعوت کنند و یک اهتمام ملی در کشور برای حل این مسایل در کوتاه‌مدت و میان‌مدت انجام شود که دیروز نیز این جلسه برگزار شد و با رئیس‌جمهور نیز در این زمینه صحبت شد که اقدامات و پشتیبانی جدی از این موضوع صورت بگیرد و سازوکارهایی را فراهم کنند که از این مسایل جلوگیری کند و همه بخشها نیز در این زمینه در حال حاضر درگیر هستند.

لاریجانی تصریح کرد: بنده هم از تلاشهای انجام‌شده تشکر می‌کنم و هم از نمایندگان استانهایی که دچار برف سنگین شده‌اند و هم نمایندگان سیستان و بلوچستان و خوزستان که با جدیت موضوع را پیگیری می‌کنند، این مسأله همچنان مسأله مهم کشور است و پیگیر هستیم که ان‌شاءالله نگرانیها در این چند استان مرتفع شود. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *