پشت هر مرد موفق یک زن هست!!

دسته: طنز حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵


پشت هر مرد موفق یک زن هست!!

توماس هیلر، مدیر اجرایی شرکت بیمه عمر ماساچوست، میو چوال و همسرش در بزرگراهی بین ایالتی در حال رانندگی بودند که او متوجه شد بنزین اتومبیلش کم است. هیلر به خروجی بعدی پیچید و از بزرگراه خارج شد و خیلی زود یک پمپ‌بنزین مخروبه که فقط یک پمپ داشت پیدا کرد. او از تنها مسئول آن خواست باک بنزین را پر و روغن اتومبیل را بازرسی کند. سپس برای رفع خستگی پاهایش به قدم زدن در اطراف پمپ‌بنزین پرداخت.
او هنگامی‌که به‌سوی اتومبیل خود بازمی‌گشت، دید که متصدی پمپ‌بنزین و همسرش گرم گفتگو هستند. وقتی او به داخل اتومبیل برگشت، دید که متصدی پمپ‌بنزین دست تکان می‌دهد و شنید که می‌گوید:” گفتگوی خیلی خوبی بود.”
پس از خروج از جایگاه، هیلر از زنش پرسید که آیا آن مرد را می‌شناسد. او بی‌درنگ پاسخ داد که می‌شناسد. آنان در دوران تحصیل به یک دبیرستان می‌رفتند و یک سال هم باهم نامزد بوده‌اند. هیلر با لحنی آکنده از غرور گفت:” هی خانم، شانس آوردی که من پیدا شدم. اگر با اون ازدواج می‌کردی به‌جای زن مدیرکل، همسر یک کارگر پمپ‌بنزین شده بودی.” زنش پاسخ داد:” عزیزم، اگر من با او ازدواج می‌کردم، اون مدیرکل بود و تو کارگر پمپ‌بنزین.”


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *