هشدار نسبت به افزایش آسیب های اجتماعی در پایتخت

دسته: حقوق و اجتماع , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶


هشدار نسبت به افزایش آسیب های اجتماعی در پایتخت

 

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مصوبات خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی در شورای چهارم به تصویب رسیده که برای اجرایی شدن آن نیاز به همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی است .

فاطمه دانشور  ، با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در کلانشهرها، حاشیه شهرها و روستاها، اظهار کرد: متاسفانه میزان آسیب ها رو به افزایش است و باید برای این موضوع چاره ای اندیشده شود.

وی با اشاره به میزان آسیب های اجتماعی تصریح کرد: بحث فروش کودک، اعتیاد زنان و کارتن خوابی آنها از مواردی است که باید به آن توجه شود و این موارد مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به توجه مدیریت شهری به موضوع آسیب های اجتماعی در شهر تهران تاکید کرد: در شورای چهارم مصوبات خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی به تصویب رسید که البته در این بخش نیاز است سایر دستگاه ها از جمله بهزیستی و امداد همکاری داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های مردمی و غیردولتی بیان کرد: باید از این ظرفیت ها و پتانسیل کلانشهرها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

رئیس کمیته شورای شهر تهران گفت: امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری توجه به آسیب های اجتماعی در کلانشهرها و به ویژه تهران را داشته باشند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *