ناکامی عملیات امدادی داعش از حلب به موصل

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵


ناکامی عملیات امدادی داعش از حلب به موصل

ناکامی عملیات امدادی داعش از حلب به موصل

 150 تروریست تار و مار شدند

 

نیروهای الحشد الشعبی دو گردان داعش را که از حلب سوریه برای کمک به همقطاران خود در عراق راهی این کشور بودند تار و مار کردند.

«کریم النوری» از فرماندهان الحشد الشعبی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران از قتل‌عام دو گردان تروریستهای داعش که از استان حلب سوریه به سمت عراق راهی بودند، خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه، این فرمانده الحشد الشعبی در ادامه گفت: داعش تلاش داشت با اعزام دو گردان «الفاروق» و «الفتح» از استان حلب (سوریه) به سمت منطقه «تلعفر» و «البعاج» در شمال غرب عراق، محاصره تروریستها را بشکند که ناکام ماند.

او افزود: این تروریستها چندین بار به مواضع الحشد الشعبی حمله کردند اما نیروهای عراقی توانستند 150 تن از آنها را از پا درآورده و دهها خودرو و نفربر آنها را منهدم کند. «کریم النوری» ادامه داد: در مرحله ششم آزادسازی غرب استان نینوی، چندین گردان داعش تاکنون به‌طور کامل نابود شده است و فرماندهان داعش دیگر حتی به خاطر افزایش شدید کشته‌هایشان از تبلیغات رسانه‌ای نیز عاجز شده‌اند.

در حال حاضر منطقه غرب استان نینوی از جمله «تلعفر» در محاصره نیروهای الحشد الشعبی قرار دارد و همچنین مرز بین عراق و سوریه نیز به‌طور کامل مسدود شده است و تروریستها امکان فرار به خارج از عراق را نیز ندارند. تاکنون بارها تروریستها تلاش کرده‌اند این محاصره را بشکنند اما هر بار با مقاومت نیروهای الحشد الشعبی و پشتیبانی نیروی هوایی با جا گذاشتن دهها کشته ناکام مانده‌اند. منبع: فارس


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *