مروری بر خبرگزاریها

دسته: گزیده مطبوعات
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۵


مروری بر خبرگزاریها

مروری بر خبرگزاریها

 

شرق

این روزنامه در مطلبی با اشاره به بخش‌نامه اخیر گمرک «احیای سیاست منسوخ احمدی‌نژادی» متصدیان این حوزه از افزایش مالیات علی‌الحساب واردات، انتقاد کرده و آن را اجرای راه‌حلهای منقرض‌شده می‌دانند.

کیهان

این روزنامه در گزارشی با عنوان «بعیدی نژاد مسافر انگلیس شد، لندن: تعیین سفیر آغاز مذاکرات حقوق بشری و منطقه‌ای است» نوشت: دولت یازدهم در اقدامی غیرقانونی با تخلف از مصوبه مجلس، سفیر جدید کشورمان در انگلیس را معرفی کرد. در همین حال، وزیر خارجه انگلیس، این اتفاق را آغازگر گفت‌وگو در مورد مسائلی چون حقوق بشر و نقش ایران در منطقه دانست.
همچنین در مطلب دیگری نوشت: آل سعود با عقد یک قرارداد، تأمین امنیت حجاج را از طریق مچ‌بندهای الکترونیکی و دیگر اقدامات امنیتی در مراسم حج به یک شرکت اسرائیلی واگذار کرد.

اعتماد

این روزنامه در گزارشی با عنوان «خروج رابطه ایران و انگلیس از اغما» ضمن استقبال از این ارتقاء روابط نوشت: «حمید بعیدی نژاد، از تمام عناوین در سابقه کاری خود گذاشت و عنوان جدید نخستین سفیر ایران در انگلیس پس از پنج سال قطع و کاهش روابط بین تهران و لندن را به خود اختصاص داد.»

جوان

حامیان FATF معتقدند این طرح برای شفاف‌سازی در شبکه بانکی باید اجرا شود اما اقدامات عملی و اظهارات متناقض و غیر شفافی را دراین‌باره کلید زده‌اند.

آرمان

حجت‌الاسلام منتجب نیا با تکذیب آنچه به نقل از او درسایتهای دلواپس منتشر می‌شود، گفت: «داشتن کاندیدای مستقل و جدا از سایر اصلاح‌طلبان را تأیید نمی‌کنم، چراکه آنها هنوز در ابتدای کار هستند و نه شورای سیاست‌گذاری در حال حاضر برنامه‌ای برای ورود به صحنه و معرفی کاندیدا دارد و نه شورای هماهنگی». وی توضیح داد: «کارهایی که انجام می‌شود در قالب شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب است و برنامه دیگری وجود ندارد»

ابتکار

کارشناسان در گفت‌وگو با این روزنامه به بررسی قرارداد FATF پرداخت و نوشت: به شهادت کارشناسان و مسئولان امر این قرارداد نیز همچون بحث فیشهای حقوقی نجومی ریشه در اقدامات دولت قبل دارد! نکته‌ای که باعث می‌شود رفتار دوگانه کسانی که این روزها علم الغای قرارداد «گروه ویژه اقدام مالی (مبارزه با پول‌شویی)» را بسته‌اند، عجیب جلوه کند.

آفتاب یزد

بهروز کمالوندی سخنگوی انرژی اتمی با اشاره به اینکه بارها از روسها‌ شنیده‌ام که می‌گویند در ساخت نیروگاه بوشهر نه‌تنها استفاده‌ای نکرده که ضرر هم کرده‌اند، تاکید کرد: آنها‌ می‌گویند با عدد و رقم حاضریم ثابت کنیم که در ساخت نیروگاه بوشهر ضرر کرده‌ایم.

شهروند

حسن یزدانی کشتی‌گیر و قهرمان المپیک در گفت‌وگویی با عنوان «با 300 سکه هیچ کاری نمی‌شود کرد» از جوایزی که برای قهرمانان در نظر گرفته‌شده است، گلایه و اعتقاد دارد که باید بیش از اینها به قهرمانان ملی توجه شود.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *