لایحه تعیین وظایف و اختیارات 
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


دسته: تازه های قوانین
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵


لایحه تعیین وظایف و اختیارات 
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


لایحه تعیین وظایف و اختیارات 
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی درباره ایرادات وارده به لایحه تعیین وظایف‌و‌اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: این لایحه دارای اشکالاتی بود که مجدداً در دولت اصلاح و برخی نیز با هماهنگی کمیسیون اجتماعی مجلس مرتفع شد.

رفع‌ اشکالات لایحه تعیین‌ وظایف وزارت کار با هماهنگی کمیسیون‌ اجتماعی/ ایرادات به لایحه اصلاح قانون کار وارد است. علی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در پاسخ به انتقادات مطرح مبنی بر اینکه توجه این لایحه بیشتر به حوزه تعاون است، گفت:
لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت قبل تدوین‌شده و انتقادات وارده نیز صحیح بود اما برای رفع این مشکل مجدداً این لایحه در دولت موردبررسی و اصلاح قرار گرفت
 و به مجلس ارائه شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: در مدت اخیر نیز برخی اشکالات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی کمیسیون اجتماعی مجلس مرتفع شده است.
وی افزود: لایحه اصلاح‌شده تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه رو به‌درستی بخش بندی شده و هم‌اکنون از منطق مناسبی برخوردار است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه اصلاح قانون کار و در پاسخ به انتقادات مطرح مبنی بر اینکه لایحه مذکور در راستای منفعت کارفرمایان تنظیم شده است، گفت: لایحه اصلاح قانون کار نیز از دولت قبل به مجلس ارائه شده و این دولت در تدوین و تنظیم آن نقشی نداشته بنابراین مجلس آزاد و مختار است تا هرگونه اصلاح و تغییراتی را در لایحه ایجاد کند.
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *