لابی‎گری صهیونیست‎ها در تدوین بیانیه حقوق بشری علیه ایران

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۵


لابی‎گری صهیونیست‎ها در تدوین بیانیه حقوق بشری علیه ایران

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

لابیگری صهیونیستها در تدوین بیانیه حقوق بشری علیه ایران

حجتالاسلاموالمسلمین نوروزی گفت: اتحادیه اروپا بهجای نگرانی نسبت به وضعیت حقوق بشر در ایران، فکری به حال آنچه در یمن، فلسطین، سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه در جریان است، کند.

banpresser

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی؛ با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران اظهار کرد: اتحادیه اروپا به‌جای اینکه نگران وضعیت حقوق بشر در کشور ما باشد فکری به حال آنچه در یمن، فلسطین، سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه در جریان است کند.

وی ادامه داد: آنچه در بیانیه اتحادیه اروپا قابل‌مشاهده است چیزی جز لابی‎گری رژیم غاصب صهیونیستی نیست، درواقع انتشار این بیانیه شاید به‌نوعی سرپوشی برای اقدامات غیرانسانی آنها در برخی از کشورهای منطقه است. حجت‎الاسلام نوروزی با طرح این سؤال که تدوین حقوق بشر و اعلام بیانیه مبنی بر اظهار نگرانی اتحادیه اروپا و غرب به چه منظوری صورت می‎گیرد، گفت: غرب و مدعیان حقوق بشر باید به این سؤال پاسخ بدهند که نسبت به مردم مظلوم فلسطین چه کرده‌‎اند؟وی در پایان تصریح کرد: صهیونیست‎هایی که به همراهی وهابیت داعش و النصره را تربیت کردند با اقدامات وحشیانه خود بیمارستانها، مدارس و مساجد را تخریب می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر این فضاحت‎ها را نادیده می‎گیرند و به اجرای حکم قصاص که برگرفته از اسلام و قوانین کشورمان است خرده می‎گیرند.

منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *