قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۵


قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس

قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس

دنیای حقوق: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک‌رمضان و روز جهانی قدس، میلیونها نفر از مردم ایران اسلامی با راهپیمایی گسترده ضمن اتمام حجت با دشمنان محور مقاومت، دفاع از مظلوم را فریاد زدند و در حماسه‌ای دیگر عشق خود به مبارزه با صهیونیستها را به نمایش گذاشتند.
قطعنامه پایانی: آزاد‌سازی قدس شریف آرمان انقلاب اسلامی است
مردم ایران اسلامی در پایان مراسم راهپیمایی در قطعنامه‌ای اعلام کردند که ما ملت انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، آمریکا را همچنان «طاغوت اعظم»، «شیطان بزرگ» و دشمن شماره یک خود می‌دانیم.
در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما ملت یکپارچه و متحد ایران، آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از سلطه رژیم جعلی صهیونیستی و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را آرمان بلند انقلاب اسلامی، راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و اولویت اول جهان اسلام و محور وحدت امت اسلامی می‌دانیم.
در ادامه این قطعنامه تأکید شده است: امت ولایتمدار ایران اسلامی، با توجه به تخلف و بدعهدی آمریکا دربرداشتن تحریمها و مانع‌تراشی در مسیر تعامل بانکهای خارجی با ایران، از مسئولین مربوطه به‌ویژه هیأت نظارت بر اجرای برجام انتظار دارد تا ضمن مقابله جدی با هرگونه کارشکنی و دقت و مراقبت درزمینه سوءاستفاده طرفهای مقابل از ابهامات سند برجام از منافع ملت ایران دفاع و درصورت نقض عهد به‌فرمایش راهبردی مقام‌معظم‌رهبری مدظله‌العالی که همانا آتش زدن برجام است عمل کنند. منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *