قتل دختر برای انتقام‌جویی از همسر


دسته: رویداد و حوادث
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۵


قتل دختر برای انتقام‌جویی از همسر


قتل دختر برای انتقام‌جویی از همسر

مرد جوان وقتی دید قادر نیست حضانت دختربچه ۱۱ ساله‌اش را از همسرش بگیرد دست به جنایتی هولناک زد.
 این حادثه هفته گذشته در شهرستان ریگان در استان کرمان رخ داد و مأموران پلیس پدر بی‌رحم را دستگیر کردند.
این مرد در بازجوییها اعتراف کرد: مدتی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. بااین‌حال دادگاه با توجه به درخواست همسرم، درنهایت حضانت دخترم را به او سپرد و من فقط اجازه داشتم گاهی اوقات او را ببینم.
 وی ادامه داد: خیلی تلاش کردم که حضانت دخترم را بگیرم و او را نزد خودم بیاورم اما همسرم مانع بود و اجازه نمی‌داد. همین باعث شد که از او کینه به دل بگیرم. درنهایت نیز نقشه کشیدم که با قتل دخترم از او انتقام بگیرم.
متهم گفت: روز حادثه به بهانه دیدن دخترم به خانه همسرم رفتم. دخترم را با خودم به خانه آوردم و ابتدا به او قرص خواب‌آور خوراندم و وقتی به خواب رفت با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم. پس‌ازآن هم تصمیم گرفتم خود را تسلیم کنم. با اعترافات این مرد و کشف جسد دختربچه در خانه وی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.
با صدور قرار قانونی برای مرد دخترکش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.
منبع: همشهری
در این رابطه می خوانیم :
 ن
گاهی بر عوامل فرزند کشی
بیماریهای روانی گاهی به‌صورت جنونهای آنی خودش را نشان می‌دهد اما مهم منشأ این بیماریهاست که می‌تواند ژنتیکی و یا ناشی از تأثیرات محیط باشد.
گاهی به دلیل عقاید غیرمنطقی و خرافی، مغز سالم دچار کارکردهای ناسالم خواهد شد. برای نمونه ممکن است بدبینیهای افراطی در مورد همسر سبب شود که فرد گمان کند که ممکن است فرزندانش برای او نباشند و دست به کشتن آنها بزند. مصرف روان‌گردان و مواد محرک نیز ممکن است در مواردی عامل بروز این نوع رفتار‌ها باشد. اما باید توجه داشت که قوانین و ارزشهای نادرست درون یک جامعه می‌تواند نقش بسیار مهم‌تری در بروز این رفتار‌ها داشته باشد.
اگر بیماری روانی ناشی از مشکلات ژنتیکی باشد فرد باید در طول زندگی خود تحت مراقبت پزشک قرار داشته باشد اما در مورد تأثیرات اجتماع باید به این نکته اشاره کرد که قوانین موجود در جامعه تأثیر بسیار زیادی بر روی رفتار‌ها، ارزشها و نتیجه‌گیریهای منطقی یا غیرمنطقی افراد خواهد داشت. قوانین تبعیض‌آمیز و یا قوانینی که نمی‌توانند از گسترش خشونت و مهار آن جلوگیری کند می‌تواند تأثیر زیادی در آسیب رسیدن به روان فرد داشته باشد. برای نمونه در زمانی کودک مورد تنبیه شدید والدین خود قرار می‌گیرد و قانون نمی‌تواند از او دفاع کند. بدون شک این احساس نا‌امنی روان فرد را در تمام طول زندگی‌اش تحت تأثیر قرار خواهد داد. موارد دیگری نیز بر بیماریهای روانی و جنون آنی تأثیر دارد که به دلیل بروز دیرهنگام نشانه‌ها، کمتر دیده می‌شوند.
ازجمله آلودگی هوا و ‌تغذیه نامناسب بر اولین قسمتی از بدن انسان که تأثیر منفی می‌گذارد مغز است. سرب موجود در هوای آلوده شهر‌های بزرگ و مواد غذابی و همچنین فقدان تغذیه سالم که همواره گروهی از افراد جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهد نیز در طولانی‌مدت سبب بروز مشکلات روانی برای افراد خواهد شد.
منبع: ایلنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *