سپاه در غرب کشور تمام تحرکات تروریستی را شکست داده است


دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵


سپاه در غرب کشور تمام تحرکات تروریستی را شکست داده است


سپاه در غرب کشور تمام تحرکات تروریستی را شکست داده است

فرمانده کل سپاه گفت: آمادگیهای همه‌جانبه رزمندگان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و مردم منطقه امکان عرض‌اندام مزدوران وابسته به‌نظام سلطه و صهیونیسم و گروهکهای تروریستی ضدانقلاب را سلب کرده است.
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران طی بازدید از یگان مأموریتی مستقر نیروی زمینی سپاه در استانهای کردستان و آذربایجان غربی، با مطلوب دانستن وضعیت امنیتی مرزها از رزمندگان غیور و امنیت آفرین در مناطق مرزی قدردانی کرد و گفت: بی‌تردید امنیت پایدار امروز ایران اسلامی به‌ویژه در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور مرهون مجاهدتهای فداکارانه و آمادگیهای کم‌نظیر شما عزیزان است.
وی ایمان، معنویت و عمل انقلابی را رمز موفقیت سپاه در مقابله موفق با تهدیدات فراروی کشور و انقلاب دانست و تصریح کرد: راهبرد سپاه در مردمی کردن امنیت و محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی کشور نتایج و پیامدهای خود را به‌خوبی نشان داده و امروز مردم مؤمن و غیرتمند کردستان و آذربایجان غربی به‌رغم تلاش جبهه دشمن و گروهکهای پلید تروریستی ضدانقلاب امنیت قابل قبولی پیرامون سرزمین و محل زندگی خود احساس می‌کنند.
فرمانده کل سپاه مشارکت و همراهی مردم در پیگیری راهبردهای امنیتی در مناطق مرزی را سرنوشت‌ساز توصیف کرد و با اشاره به چندوجهی بودن اقدامات سپاه در این زمینه تصریح کرد: توجه هم‌زمان به مردمی کردن امنیت و محرومیت‌زدایی‌، سازندگی و کمک به فراهم ساختن زمینه‌های اشتغال مناطق مرزی به‌ویژه در استانهای کردستان و آذربایجان غربی از اولویتهای سپاه بوده و از همت و تلاشهای مردم در کمک به فرزندان خود در نهاد مردمی و انقلابی سپاه تشکر می‌کنیم. فرمانده کل سپاه گفت: آمادگیهای همه‌جانبه رزمندگان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و مردم منطقه امکان عرض‌اندام مزدوران وابسته به‌نظام سلطه و صهیونیسم و گروهکهای تروریستی ضدانقلاب را سلب کرده است.
وی همچنین روز گذشته در دیدار با فرماندهان رده‌های مختلف سپاه کردستان گفت: اقداماتی که مجموعه سپاه کردستان در برقراری و پایدار کردن امنیت انجام می‌دهند، به حفظ انقلاب اسلامی کمک می‌کند و امیدواریم بتوانیم مأموریت کامل و جامع سپاه را در این منطقه به‌صورت مطلوب و وضعیت عالی به سرانجام برسانیم.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در سال 88 که دشمن می‌خواست ناامنی در کشور را گسترش دهد و ما از این توطئه جلوگیری کردیم، رهبر معظم انقلاب بر پایدار کردن امنیت در کشور تأکید کردند و فرمودند، باید کاری کنیم که این حرکتهای سینوسی در بحث امنیت از بین برود. وی با عنوان این مطلب که یکی از وظایف سپاه برقراری امنیت است که در حوزه‌های دفاعی در زمان تهدیدهای خارجی به برادران ارتش مانند دفاع مقدس کمک می‌کند، گفت: وظیفه اصلی ما مقابله با تهدیدات نرم فرهنگی و سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و درنهایت حفظ انقلاب است که تلاش برای این وظیفه اصلی را بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، باید به‌صورت غیر محافظه‌کارانه انجام دهیم.
نفوذ بعد از برجام جدی شده است
وی در بخش دیگری از سخنانش به برخی نگاه‌های انحرافی در داخل نظام اشاره کرد که به نظر وی، دل مقام معظم رهبری را خون کرده است و گفت: این نگاه‌های غیرانقلابی، نگاه لیبرال دموکراسی، نگاه به غرب، الگو گیری از غرب برای ساختن کشور، نگاهی که توقف انقلاب را اعلام کرد و نگاهی که با توسعه و استمرار انقلاب مخالف است، از سال 88 و زمانی که رهبری چفیه‌ بسیجی را روی دوششان انداختند، شروع‌شده است. به گزارش فارس، وی تصریح کرد: خوشبختانه اکثریت مردم و حدود 90 درصد طرفدار انقلاب و مسیر تعیین‌شده توسط رهبری هستند. به گفته جعفری، رهبر معظم انقلاب در یک سال اخیر نسبت به نفوذ دشمن در انقلاب هشدار دادند چون این خطر وجود دارد و این بعد از برجام و فضای دست دادن و خندیدن جدی شده است.
آغاز روند فروپاشی نظام اجتماعی غرب
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه هم روز گذشته در سومین اجلاس ملی فعالین شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی (فصل وصل) اظهار داشت: مفهوم جبهه انقلاب اسلامی، مفهومی عمیق و هوشمندانه در این مقطع از تاریخ داشته و باید در نظر داشت که نخستین مرحله در این مقطع، برنامه‌ریزی و افزایش توانمندی و ایمان برای پیروزی در جنگ کنونی یعنی جنگ با نظام سلطه و استکبار است. وی ادامه داد: مفهوم جهاد کبیر که در قرآن مترادف با عدم تبعیت از نظام کفار است، یک معنای سرشار از محتواست که توسط رهبر معظم انقلاب چند ماه پیش در دانشگاه امام حسین (ع) مطرح شد.
سلامی تأکید کرد: امروز فعالان فضای مجازی وقتی‌که به استراتژی دشمن نگاه می‌کنید، بدین معناست که آمریکا چطور می‌تواند ذهن مردمان را فتح کند، این به معنای تصرف زمین نیست بلکه تصرف افکار عمومی مردم از طریق فضای مجازی است.
این حقیقت را مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) به آن اشاره کردند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شما امروز در خطوط مقدم مقابله با دشمن یعنی مهم‌ترین عرصه جهاد علیه دشمن قرار دارید. به‌طورکلی ابزار دشمن در بحث فضای مجازی بسیار قدرتمند است اما به لحاظ محتوا بسیار آسیب‌پذیر است، چنانچه به ساختار عظیم ساخت فیلم هالیوود توجه کنید، به تأثیرات انتقال ارزشهای آمریکایی به‌کل دنیا پی خواهید برد. در این فیلمها ابتذال اخلاقی و خشونت جنسی و جرم و جنایت نشان داده می‌شود. وی در ادامه تأکید کرد: روند فروپاشی نظام اجتماعی دنیای غرب آغازشده و به سمت شرق در حال پیشروی است. سالانه بیش از 33 هزار نفر جوان در آمریکا خودکشی می‌کنند که نشان‌دهنده بحران شخصیت جوانان در غرب است. نرخ رشد طلاق در جامعه آمریکا در جهان رکورد زده و همچنین از هر 4 دختر دانش‌آموز یک نفر، سقط‌جنین را تجربه می‌کنند.

منبع: حمایت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *