زورگیر را شناسایی کنید!

دسته: جرمشناسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۵


زورگیر را شناسایی کنید!

زورگیر را شناسایی کنید!

 454921845

 زورگیری که با ورود به یک سوپر مارکت واقع در شهرک ولیعصر قصد زورگیری داشت شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت؛ وقوع یک فقره زورگیری از یک سوپرمارکت به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد و در پی آن با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف از اماکن و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با حضور در محل سرقت اطلاع پیدا کردند که محل سرقت مجهز به دوربینهای مداربسته است که در همان بررسیهای اولیه تصویر جوانی به‌عنوان سارق شناسایی و در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که تحت عنوان مشتری وارد مغازه شده و در یک‌لحظه و زمانی‌که فروشنده خانم در حال آماده کردن اقلام درخواستی او بوده از پشت سر ضربه‌ای را با چاقو به پشت این خانم وارد اما قبل از هرگونه موفقیت در سرقت از محل متواری شده است.

  شناسایی کنید:

با توجه به‌احتمال ارتکاب سرقتهای مشابه و به‌منظور شناسایی و دست‌گیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهم تحت تعقیب پرونده از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت و یا مخفیگاه این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055505 در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند. هم‌چنین از سایر شکات و مال‌باختگان احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می‌شود تا برای پی‌گیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند. منبع: خبر آنلاین


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *