رشته‌های مهارتی منسوخ شده باید احیا شوند

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۵


رشته‌های مهارتی منسوخ شده باید احیا شوند

رشتههای مهارتی منسوخ شده باید احیا شوند

 738437584

معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علمی کاربردی گفت: در برخی از استانها بسیاری از رشتهها در حال منسوخ شدن هستند و واحدهای استانی باید به سمت احیای این رشتهها حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سید علی بدری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست این دانشگاه در واحد استانی گلستان با تقدیر از تلاشهای سرپرست سابق و کارکنان این دانشگاه در استان گلستان، گفت: دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان، ظرفیتهای خفته را به فعلیت درآورد. وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای نیز در حوزه مهارتی ورود می‌کند، تصریح کرد: این سازمان در زمینه مهارتهای عام، نیروی کارآمد، تربیت می‌کند و دانشگاه علمی‌ کاربردی هم در حوزه مهارتهای خاص فعالیت می‌کند.

معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علمی‌ کاربردی تأکید کرد: دانشگاه علمی‌ کاربردی واحد استانی گلستان باید رشته‌هایی را ایجاد کند که مورد نیاز استان است و نیروی مهارتی در حوزه‌های خاص تربیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در برخی از استانها بسیاری از رشته‌ها در حال منسوخ شدن هستند، واحدهای استانی این دانشگاه باید به سمت احیاء و ادامه حیات این رشته‌ها بروند. در این مراسم از زحمات دکتر محمد برزعلی، سرپرست سابق دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی واحد استانی گلستان تقدیر و دکتر امیر احمد دهقانی به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی، معرفی شد. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *