رابطه دختر یازده ساله با مردی جوان

دسته: رویداد و حوادث
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۵


رابطه دختر یازده ساله با مردی جوان

رابطه دختر یازده ساله با مردی جوان

تقلب از روی دست پدر و مادر

یک ماجرا:

 144313367

مادر می‌گوید: چیزی از دختر یازده ساله‌ام فهمیدم که دنیا جلوی چشمانم تیره‌وتار شد.

دخترم روزبه‌روز بدتر و بهانه‌گیرتر می‌شد. من و شوهرم واقعاً نمی‌دانستیم با این بچه ناسازگار چه‌کار کنیم و تصور می‌کردیم او نسبت به خواهر کوچکش حسادت می‌کند به همین خاطر برایش هدیه و کادوهای زیادی می‌خریدیم.

اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم تا این‌که چند روز قبل فهمیدم او با پسری جوان ارتباط تلفنی دارد. با روشن شدن این واقعیت تلخ سرم سوت کشید و دنیا جلوی چشمانم تیره‌وتار شد.

شیرین که متوجه شده بود فهمیده‌ام مرتکب چه اشتباهی شده است و فکر می‌کرد می‌خواهم تنبیهش کنم به‌طور مرموزانه‌ای ناپدید شد و غیبت ده ساعته او قلب من و شوهرم را به درد آورد.

نمی‌دانم چرا دختر یازده ساله‌ام…؟ پس از اظهارات زن جوان دختربچه یازده ساله‌اش در گفت‌وگو با کارشناس اجتماعی کلانتری 18 مشهد اظهار داشت: تا قبل از تولد خواهر کوچولویم بابا و مامان من را خیلی دوست داشتند و در کنارشان می‌خوابیدم.

اما آنها خیلی چیزها را رعایت نمی‌کردند و وقتی می‌دیدم به همدیگر ابراز محبت و علاقه می‌کنند احساس بسیار بدی نسبت به هردوشان پیدا می‌کردم و عذاب می‌کشیدم.

من حتی از نوع لباس پوشیدن بابا و مامانم در خانه بدم می‌آمد و وقتی‌که آنها فیلمهای زشت ماهواره‌ای تماشا می‌کردند خیلی ناراحت می‌شدم. بابا و مامان نمی‌دانستند که من دیگر بزرگ‌شده‌ام و فکر می‌کردند هنوز هم بچه هستم. شیرین پس از مکث کوتاهی افزود: از مدتی قبل با برادر همکلاسی‌ام که 17 ساله است دوست شدم و روزی که مامانم متوجه شد چه اشتباهی کرده‌ام از خانه فرار کردم ولی چون نمی‌دانستم کجا باید بروم توی یک پارک نشسته بودم و گریه می‌کردم که پلیس مرا پیدا کرد و….

یک تحلیل:

«حمید نجات» دکترای روان‌شناسی و مشاور خانواده دراین‌باره می‌گوید: فطرت آدمها به‌طورکلی پاک است و در بحث رفتارها و آسیبهای اجتماعی این قضیه کاملاً تأییدشده است. این‌که دختری یازده ساله چنین تجربه‌ای دارد باید ببینیم ایراد رفتاری پدر و مادرش چه بوده است، این استاد دانشگاه گفت: دو عامل «تحریک و ارضا نشدن نیازهای روانی» علت بروز چنین رفتارهایی در شیرین شده است.

درواقع فردی که تجربه‌ای از رابطه زناشویی ندارد با دیدن یا شنیدن کنجکاو می‌شود و احتمال این‌که بخواهد این تجربه را به دست بیاورد زیاد است. لذا به والدین توصیه می‌شود اجازه ندهند فرزندشان از همان سالهای نخست زندگی در اتاق آنها بخوابد. منابع: صبح خراسان- پایگاه خبری فراسو نیوز.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *